Gjest Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Fikk min Angelsounds i posten i dag men fant ikke noe hjertelyd, det virker som at den skrur seg av bare etter ett min eller noe og da hører jeg bare susing.. Noen andre som har erfaring med dette? Utrolig irriterende, får jo ikke tid til å lete etter hjertelyden engang før den suselyden kommer, den må også ligge en stund før jeg kan få inn den ordentlige lyden igjen.. Kanskje bedre med en Babywatcher, den er jo dyrere.. Håper på svar
kirsty*2barnsmamma Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Jeg har baby watcher, og finner hjertelyden på bare et lite sted. Flytter jeg doppleren bittelitt forsvinner den, eller jeg hører bare min egen. Bruker du sånn gel? Uten gel hører jeg bare susing og skraping...
Gjest Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Jeg bruker med gel men har hørt andre har problemer med dette også, er visst en svakhet hos Angelsounds så jeg sender den tilbake. Satser heller på Babywatcher selv om den er dobbel så dyr :-) Har du gode erfaringer med den eller?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Min heter babysound, og den er super! Ikke særlig dyr heller, 499 kostet den vel.
Gjest Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Ok.. Det var jo en grei pris da :-) Var veldig uheldig med min jeg da :-/ Så nå får jeg vente spent på Babywatcheren Langt på vei er du da?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Jeg er ca 18 uker nå. Men jeg har hørt hjertelyden tydelig siden i 13. uke.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 ja jeg er veldig fornøyd med babywatcheren :-) r ikke min da, har lånt den av en venninne. Har ikke hatt noen problemer med å bruke den, finner hjertelyden hver gang (jeg leter på samme sted hver gang).
Gjest Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 Det hørtes jo betryggende ut da, satser på en Babywatcher da:) Får bare vente på posten igjen jeg da, hehe :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå