prekæs Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Var Egyptturen bra? Også lurer jeg på om jeg så ett innlegg om Bergansjakke til barn (mener det var du som nevnte det). Var det vinterjakke og var den beregnet på skikkelig kulde? Og i såfall. Hvilket bergansmerke var det?
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Egypt var hett! Veldig deilig var det ) Takk for at du spurte! Ja, jeg kjøpte bergans til jentungen, men det var bare en soft-shell jakke. Men dama i butikken sa at det var soft-shell som var tingen, lag på lag! Så det kommer jo litt ann på hva som er skikkelig kulde ) Ull og fleece innerst, og den på utsiden skulle holde, mente de i butikken. Menne altså, merke? Holder det ikke med "bergans"?
prekæs Skrevet 2. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2009 Du skjønner. Jeg satt og så litt på Bergans hjemmesider og ønsker en boblejakke som kan brukes ved minusgrader. (ned til 10-). Helt ærlig syns jeg beskrivelsen der av foring virket noe innviklet, men så en jakke av merket "stallo" som virket fin. Tynnere jakke har han så det behovet er dekket.
prekæs Skrevet 2. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2009 3317 Stallo Insulated Kids Jacket • Jakke i 2-lags Entrant GII™ med varmeisolerende isolasjon Sånn. Kan du forstå forvirringen:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Ja, riktig... det var jo nesten enkelt! Haha jeg kjøpte denne http://bergans.no/sider/start_produkter.asp (som han gutten har på seg, dog i lilla og brun)
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 men nå fant jeg den du ville ha, og jeg må si den var meget fin da... men vi ender opp med å kjøpe 2delt helly hansen til jenta, så da er det behovet dekt inn også..
prekæs Skrevet 2. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2009 Jo den var fin, men er nok mest ute etter en boblejakke. Jeg får kreke min gamle kropp ut å kikke på den "live" ett eller annet sted:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 Skjønner... Ja, det er nesten det beste. Bergans er jo bra, så du vil jo ikke ende opp med et bomkjøp på nett i den forstand. Men kan være greit å se den, evnt få prøvd den på også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå