thea - M har gull i gulping Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 hva gjør dere egentlig på disse treffene? helsestasjonen som jeg går til har satt opp et babytreff og jeg lurer på hva som skjer?
mamman til to gutter Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Vi hadde kun et treff på helsestasjonen, det var for at vi skulle bli kjent med hverandre. Helsesøster var der først og så pratet vi litt om oss selv og fødselen og så gikk hun ut mens vi fortsatte å prate og så oppfordret hun oss til å avtale en tid vi kunne møtes senere. Etter det var det helt opp til oss selv om og når vi ville møtes. Hos oss var vi 4 av 8 som møttes jevnlig hele det året vi gikk hjemme. Vi var hjemme hos hverandre, gikk turer, var på kino og kafe og hadde det hyggelig sammen.
thea - M har gull i gulping Skrevet 2. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2009 okay:) så koslig da! takk for svar
eplepeple Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Jeg var på barselgruppe i går for første gang. Her var HS med hele tiden og hun er med de neste gangene også. Sikkert litt orskjellig hva som raktiseres rundt omkring. Koselig var det i allefall
Gjest Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Vi hadde barselgruppe på helsestasjonen med eldstemann, og hadde kontrollene sammen frem til barna var 1 år (lege og vaksine var alene). Vi passet rett og slett så godt sammen at vi har holdt sammen utenom også, og blitt gode venninner privat. Vi var ute og spiste lunsj, spiste middag bare oss damene uten barn, var hjemme hos hverandre bare for å la barna leke sammen, gikk i åpen barnehage osv. Å bli med i den barselgruppen er noe av det lureste jeg har gjort, for det har gitt meg og barna mine så utrolig mye (vi er flere i gruppa som senere har fått flere barn som nå babytreffes og de eldste barna kjenner hverandre godt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå