Frk Marge Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 står jo bare at det vil komme en del oppgraderinger på siden min... hva eksakt går det ut på? hva har dere gullsmokkere som vi andre ikke har? jeg er ikke intressert i jordmorsamtaler og sånnt. tenker teknisk på siden. hva er det jeg ikke har som dere nyter godt av?
Frk Marge Skrevet 2. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 2. september 2009 ingen som er medlem eller?
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Ingenting. Før da jeg var veldig aktiv her så gikk jeg alltid inn på "dine siste innlegg" men utover det brukes det aldri og nå bruker jeg ikke den funksjonen engang..
Frk Marge Skrevet 2. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2009 hm... absolutt ingen grunn til å betale 140,- skjønner jeg. godt!
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Nei de kan du trygt bruke på noe annet, hehe...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Burde kunne sett alle innleggene man har deltatt i + lagt inn "favorittråder" + kunne slette/redigere teksten man har skrevet. da adde jeg kanskje kjøpt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå