Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag da, folkens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en pause fra abort diskusjonen. Holder meg på nøytral grunn. Hverken for eller imot.

Så...altså...middag.

Lam i pita. Skal prøve oppskriften på matprat.no. Ser kjemep god ut, men tenkte at jeg skal bruke min egen krydderblanding.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tomat suppe ,egg og makaroni.

Skrevet

Pai, faktisk! aldri laget før, og smakte det først for noen uker siden. Lager en digg salat ved siden av, og steker rundstykker :) Gleder meg!

Skrevet

Åh...det er favoritten til sønnen min. Tomatsuppe med egg og makaroni. Bra at du sa det, for det minnet meg på at jeg må kjøpe makaroni :)

Skrevet

Er det sånn med paideig og fyll oppi? Det må jeg prøve en gang. Var også en god ide. Jeg pleier alltid å lage kjedelige middager, så begynner å bli så ensformig.

Skrevet

Spaghetti og kjøttsaus fra toro

Skrevet

Japp! :) Kjøpte deig som man blander med vann. Laga eggerøre med pølser, skinke og purre. Også lager jeg en salatbolle ved siden av med litt snadder oppi + rundstykkene da, så blir det litt mer mat :) Den står i ovnen nå, ser veldig god ut!

Skrevet

Jeg skal trosse alle værguder å grille - har fysa på grillribbe i hele dag.. om så får jeg grille under tak:)

Skrevet

åh....savner grillingen. Fikk ikke grilt så mye i sommer, som jeg hadde planlagt. Og grillribbe og? Namnam...

Skrevet

Jepp. aboslutt prøve en gang, he he.

Skrevet

Jeg skal ha noe så kjedlig som fiskepinner, stekte poteter og raspet gulrøtter med rosiner,

Skrevet

veit - jeg og. Har flunka ny grill på terrassen og så har vi nesten ikke fått brukt den.. trist, od det skal gjøres noe med i dag:)

Grillribbe og flintsteik samtidig som jeg er på slankern - gleder meg!!

Skrevet

Det ble diskutert hermetikk her igår, det bruker vi knapt her, MEN; da vi var på seiltur et helt år var det mye av den sorten, hadde bunkra opp med bl.a Maxboller, og har ikke spist det siden den gang(over 3 år siden). Var en som nevnte det i tråden her igår, og da fikk jeg dritlyst på Maxboller med fullkornsmakaroni!(fullkornet veier liksom litt opp for den litt usunne og kjipe boksmaten jeg skal varme opp og server mann og barn, hehe!)

Skrevet

Bombet sau, også kjent som fårikål!

Skrevet

Maxboller er kjøttboller av kylling som ligger i paprika/tomatsaus i en stor hermetikkboks. Veldig lite fancy, men det er faktisk utrolig godt! Greit å spice opp med litt ekstra krydder og hot sauce, samt makaroni eller noe.

Skrevet

aha...i see.

Kos deg med det i dag :)

Skrevet

Vel, da stikker jeg og hente guttungen i bhg og handle.

Dere få ha en god middag alle sammen :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...