Gå til innhold

Noen som sliter med STOR mage???


Antonionette

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i uke 17(foreløpig), Og magen er som en stor ballong. Hører at det mange som ikke har noen mage enda,men jeg sliter med det motsatte. Og regner med at det er bare en,for sånn var det med den forrige også. Blir spennende å se på UL om 2 uker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA!!!!!!

Hehe, jeg gjør det, eller sliter og sliter..

Syns det er koselig med mage, og det at du faktisk ser at du er gravid..

Men, ja, jeg får en del merknader der folk sier: `er du ikke lengre på vei??` `Kan ikke skjønne at du kun er 17uker på vei`.. Osv.. Går ikke en dag uten at noen sier noe om den..

Så du er ikke alene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også STOR mage, fikk mage tidlig!! :-) Nyter den, og har også kommentarer om det bare er en ol... men smiler fint og sier at jeg får bare stor mage jeg!! Det gjorde jeg ihvertfall sist!! :-) Men ligger kun litt over gjennomsittet på symfemål!!

 

Har hatt UL så jeg vet at det bare er 1, og skal på ny UL i morgen, blir spennende å se om sist måling stemmer, for da blir det januar klubb på meg!!

 

Mens termin 5 feb, foreløbig UL termin 31 januar!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme som deg leo78!! lege termin 5 feb, data termin 30 januar :) så spennende og se når jeg skal på ultralyd når jeg får termin.. er det så seint som 30 januar lurer jeg på om jeg holder meg i februar klubben =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juneb: Så spennende å se hvor vi ender på termin!! :-) jeg skal i dag kl 1430!! Gleder meg!

 

Dersom jeg fortsatt blir i mnd skiftet, tenker jeg at jeg "henger" i begge klubber!! Mange koslige damer her inne!! :-)

 

Når skal du på UL??! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...