Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Hadde laget deig til 18 ringers kransekake, steker 12 av ringene, når jeg skal ta de ut av ovnen så mister jeg 2 av formene i gulvet og 6 ringer går i tusen biter. ÆSJ!!!! Vet at den deigen jeg bruker er alltid bra, så jeg hadde ikke laget mer deig, enn til 1 kake, Furt furt!! Jaja, jeg får trøste meg med å ta noen gulrøtter da tenker jeg, skreller de, og skal skjere av endene og mister kniven ned i beinet. (Knurr.) Er det virkelig mulig å være så klomsete?? I dette svangerskapet her har jeg vært så klomsete, Var jo ikke sånn når jeg gikk med snuppa Også har jeg igjen 5 mnd, hmmm hvor skal det ende???
Brillefint - Jadda! Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 det var skikkelig æsj det!
nick_350414 Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Trøst deg med at knuste kransekakeringer er det lov å spise med en gang ;-)
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 2. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2009 Hehe, spiste noen da, smaker jo alltid like godt det, :-) Mannen min blei skikkelig fornøyd når han hørte det da .-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå