Vitamin Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Hjelp. jeg trenger fort. Vet dere hvor i Oslo som har vanntrening med hensyn for bekkenløsning og man kan bruke legehenvisning?
gravid 67 modell:-)har født Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 jeg trener i samme bygg som Balderklinikken i Oslo (tror det heter oslo fysio og kiropraktorsenter). er veldig fin trening som har hjulpet meg mye. Vet ikke om man kan bruke henvisning og dermed få det billigere. Lykke til.
Lousje/1 i hjertet & 1 i magen Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Fagerborg fysioterapi har basengtrening med fysioterapeut på Vestkantbadet og Romsås bad. Flinke fysioterapeuter som har trygderefusjon. Hvis du har henvisning fra lege med diagnose Bekkenløsning med gangvansker koster det 90 kr pr gang. Er jo litt penger, men veldig verdt det synes jeg. Er superfornøyd med hjelpen jeg har fått der (har også gått til behandling hos den ene fysioterapeuten). http://www.helseit.no/fagerfys/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå