Eucerin Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Det lukter bananmuffins her, jeg kjenner smaken i munn, mmmMmmm jeg MÅÅ ha:P Håper ikke dette er det jeg skal ha oppheng på under denne graviditeten.. Da blir det mange kilo og trene/ammebort etterhvert hehe.
Eucerin Skrevet 2. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 2. september 2009 nå skal jeg snart bake de også=)=)
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 kos deg det hørtes godt ut:-)
-MtG- Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Har du en bra oppskrift på bananmuffins eller? Det hørtes sinnsykt godt ut:)
Hyacinth Bucket Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 2 store bananer 1,5 dl sukker 1 egg 2 ts vaniljesukker 4 ss melk 50 g smeltet smør 2,5 dl hvetemel 1,5 ts bakepulver Mos bananene godt, pisk egget og rør det inn. Rør så inn vaniljesukker, melk og det smeltede smøret. Ha i mel blandet med bakepulver. Hell over i muffinsformer. Stekes midt i ovnen på 180 grader i ca 25-30 min.
-MtG- Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 Jeg fikk bakt bananmuffins til slutt og nå er den første fortært. Sinnsykt godt! Lillegutt skal få en i turmatpakka i bhg imorgen:)
Gjest Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 æsj jeg hadde alt unntatt melk...! ;( kansje jeg skal slenge i litt hipp istedenfor....??? hehe ;p da får det bli muffins imorgen istedenfor
-MtG- Skrevet 2. september 2009 #9 Skrevet 2. september 2009 Det går sikkert bra uten melk. Prøv med litt vann i stedet. Det er jo ikke store mengdene uansett. Eller så funker sikkert mme flott:)
Hyacinth Bucket Skrevet 3. september 2009 #10 Skrevet 3. september 2009 Funker sikkert med juice, yougurt, rømme, kefir el. også. Blir sikkert kjempegodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå