ApriIbaby Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Orker liksom ikke noe. Har permisjon og dagene bare forsvinner uten at noe blir gjort..... Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har energi til å komme igang med noe? Er ikke bare husarbeid og kjipe ting som skal gjøres...klarer ikke å komme igang med hobbyprosjeketer jeg har lyst å gjøre som ligger klare her heller.' Er bare trøtt og doven. Hva skal jeg gjøre? *gjesper*
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 får du nok søvn om natten? jeg blir lat og doven og ikke orker noe når jeg har sovet for lite...
Glad_mor_85 Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 KOntakt meg om du har lyst å høre om rimelige norske økologiske produkter som garantert vil gi deg mer energi. Min mor har hatt M.E (kronisk utmattelse) i over 18 år og er blitt så godt som frisk av disse. Send meg privat meld om du vil høre litt mer
nick_350414 Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Spis sundt, start å trene og sov nok. En ting til. Stå opp om morgenen og legg deg heller tidligere om kvelden.
2søtesmåh Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Sjefen min og søstera mi har begge begynt på Herbalife..Samt at de trener og ellers spiser litt sunnere,- eller heller lit sjeldnere usunt, enn før.. De er hellig overbevist om a tHebalife til frokost og lunsj har gjort de til "bedre mennesker":.Mer opplagt, energiske og de har gått ned noen få kilo..Det var ikke målet med opplegget da,- ble en liten positiv bi-effekt, da begge er forholdsvis slanke..... Selv har jeg null tro på Herbalife etter å ha sett skrekkeksempler på "offer" for pulverslankekurer på 80-90 tallet..Hvem kan glemme Nutrilett liksom..... Men de er totalt overbevist om at det har endret livet deres..Og det er personer jeg kjenner godt og har god tro på så mulig det er noe i det ) Selv prøver jeg nå en te derifra som skla gjøre en noe inni hampen våken...SOm IKKE må taes på kvelden, da får man ikke sove.Vel etter ei uke på den må jeg bare si,- den virker ikke....) Men det er meg..Kan ta 2-3 redbull på fredagskvelden og sovne som en stein klokka 2200 likevel...Kaffe og ginsen funker heller ikke.. Men nå plges jeg hverken med enerig, søvn, eler vekt, så Herbalife er ikke tema for meg personlig....Men mange her inne "snnonserer" det titt og ofte,- så tipper du får svar fra noen snart.. koster litt...1000 kroner ++ pr boks...SOm varer i en til to uker 810-25 dager)..Alt etter hvor mange måltid pr dag man har...
Ludoline Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Sliter med det samme selv. Er dog ikke i permisjon, men har hjemmekontor. Det går tregt, og jeg kommer meg igjennom prosjektene på espresso og kaffelatter... Spiser sunt, mye frukt og grønt, men det holder ikke. Har som mål å komme meg mer ut, enten trening, svømming eller spasertur.. men av og til har jeg ikke tid.. for det tar sååå lang tid å få jobben unna..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå