Boulengerina Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Prøver å bytte ut vanlig godteri med sunnere alternativ.. hittil har jeg komt på: *grillspyd med fryktbiter (stor hit) *halv fryst banan på ispinne *tørket frukt flere ideer mottas med stor takk!
Chupa chups Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Lag en dip av creme fraiche, honning og litt urter så knasker de i seg masse gulrot- og kålrotstenger. Ellers er smoothies alltid en hit, men husk å ha tykke sugerør.
fru tekopp Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Nøtter? Hvis barna er store nok til å ikke svelge dem hele, selvfølgelig! (Pistasjnøtter er gøy, for de må man åpne selv også...) Gulrot/kålrabi og dip (evt. andre grønnsaker) "Eksotisk" frukt, eks. ananas, papaya, mango Kommer ikke på mer. Håper du får flere tips! Er ute etter noen selv!
Boulengerina Skrevet 2. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2009 Takk for tipsene! Skal prøves ut ja! Noen flere tips?
"Frostpinnen" Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Frys ned smoothies som is. Lag kjeks selv uten sukker, mange sunne gode hjemmelagde kjeks oppskrifter
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Her i huset er ungene veldig glad i smoothie, og i sommer lagde vi også smoothie-is som ble svært populært.
Musemor med tre søte små Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 Putter frossene frukt og bær i en blender sammen med appelsinjuice. Smoody nam, nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå