Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Jeg aner ikke, for pleier ikke la han sove i vogna hjemme..
Willy Wonka Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Bor i Oslo-området her. Gutten min har på seg bukse, sokker, body/genser og en høstjakke nå han sover. Han ligger på lammeullskinn og har et fleezeteppe over seg. Vurderer å ta med et ullpledd fra i morgen. Mer enn varm nok sier de i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Bærum bor vi i. Har på bukse, sokker, genser, jakke og så har hun dyne eller pledd over seg.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Jeg kjøpte en reima fleece dress som han kan ha over kjempemyk og god
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Han hadde på seg vanlige klær (klærene som vi tok på om morgen), og på denne tiden pleide han å bare ha på seg en jakke. Pleide å ha en sånn pose i vognen, så han slapp å ha altfor mye klær på seg. Også legger bare bhg et pledd over, og der sove han godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå