Gå til innhold

April: Yaddaline


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Hvordan var ferien? Og hvordan gikk reisen ned og opp?

La inn et svar på ferietråden din der jeg ønsket god tur.....gudene vet hvor det har blitt av?!? det er ikke her i hvertfall - s¨å nå får jeg heller ønske velkommen hjem *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heiii :o)

 

Ferien gikk over ALL forventning!! Begge ungene gikk fint å vekke "midt på natta" (klokka 04) og begge var våkne til etter flyet hadde lettet (07). Emil fikk litt pupp på flyplassen og deretter på flyet, og så sov han en times tid eller så. Matilde ble lettere elektrisk i løpet av flyturen, men det gikk veldig fint. Litt venting på buss på flyplassen, men da vi først kom oss ombord sovna begge ungene og sov hele den drøye timen turen tok - deilig!

 

Utrolig utrolig varmt der nede på denne tida, så da vi kom frem var det bare å vrenge av seg tøyet og finne seg en plass ved bassenget. Fant en favorittplass under et tre sånn at vi slapp å flytte oss rundt parasollene i løpet av dagen. Da sto vogna også i skyggen og ikke ble varm av å stå selv uten baby oppi.

 

Alle rutiner har blitt litt kastet på båten, men det har gått veldig fint. De har ikke kommet seg i seng før mellom 8 og 9 på kveldene (mot 7 hjemme) men sovet som stein hele nettene frem til nærmere 8/halv 9 så det har vært deilig.

 

Hjemturen var begge våkne, men rolige bussturen til flyplassen, men litt elektriske mens vi venta på boarding. Etter flyet letta sovna begge to og sov helt til vi hadde landet!! Fantastisk. Jeg og Øyvind hadde hver vår unge helt/delvis i fanget så vi fikk ikke rikket på oss i de 3 timene turen tok, men det er en lav pris å betale for rolige unger, hehe (hadde en ca 2åring lenger bak som var alt annet enn rolig og jeg kan ikke si jeg ikke syns synd på de foreldrene - selv jeg som har blitt litt vant med unger som kan hyle, ble svett i ørene).

 

Nå har alle (ikke Emil da) blitt brune og fine og ikke minst blide - ferien var alt vi ønsket oss (av en familiecharterferie) og vi har fått ladet batteriene noen og enhver :o) Hverdagen er tilbake med regn, regn, regn og til og med varmepumpa har fått sesongdebut - det er veldig så frysen man blir når man har svettet som en gris i ei uke (dag og natt), hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...