Gå til innhold

Stikker bare innom, sier HALLO...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. til gamle kjente, og lusker meg ut igjen sånn omtrent med det samme. Lenge siden sist, stikker nok innom igjen snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og neste gang du kommer innom så står det sannelig HALLO.. tilbake!

Vi må slutte å møtes på denne måten. ;-)

Skrevet

Halloen jenter. Ja vi må slutte å møtes på denne måten. Heller ATA i en av våre respektive byer, eller på midten et sted. Får nok ikke lov av familien i nærmeste framtid, men jeg drømmer om en helg på fjellet. Uten ski, men med mye vin.

Skrevet

Sett sånt. Det drømmer jeg også om. Gid vi var sanndrømte. :-)

Skrevet

Jeg likte på-midten-ideen veldig godt. Kan dere kidnappes eller kommer dere frivillig?

Skrevet

Kommer an på hvordan man ser det. Frivillig kidnapping?

Skrevet

Er det sånn hvor man fikser transporten selv? Det synes jeg høres ut som en god ting.

Skrevet

Har vært mye borte det siste året, og skal mye bort neste året også. Tviler på om familien tillater tur sånn med det første. Men om vi setter en helg langt nok fram, så går det kanskje. (Evt må det bli med barn, men helst ikke). På midten er fint - alle fikser egen transport, og den av oss som disponerer krypinn på midten får sørge for brukstillatelse.

Skrevet

Er vinter et alternativ, dersom alle forsikres om at ski er helt frivillig og dessuten ikke anbefalt med promille?

Skrevet

Muligens, men ikke på denne siden av nyttår

Skrevet

Hallois i bassenget!

Jeg vil også.....

Skrevet

HEI SØTA!!!

Lenge siden, ja! -Takk for mail btw, tror jeg svarte:-)

Jeg har et krypinn på midten om dere tar til takke. Dronningen og skrivepolitiet inviteres gjerne på årsmøte tidlig på nyåret, kan skjønne det!!!

Mye vin og lite unger syns jeg er mest tiltalende, men for all del, har ei diger trampoline i bakhagen - med sikkerhetsnett, vi kan vel montere en hengelås, tenker jeg?

Unngå eksamensperioder, ellers er jeg åpen for innrykk...

Skrevet

Jeg kan ikke skrive selv, men arresterer likevel alle andre på det. Jeg har derimot en saftig håndskrift som tjener meg flere hundre euro daglig, i malingsform. Skriver meg herved selv inn i Skrivepolitiets innholdsliste.

Vin er ekkelt.

Drikker cola.

-ja og ellers liker jeg turer i skog og mark, men sier ikke neitakk til en hyggelig aften foran TV'n!

Så fort jeg blanda meg ble plutselig "midten" Paris gitt!

Skrevet

jeg må si at paris og vin rett og slett ikke høres så ille ut. selv på tross at jeg sliter litt etter vindrikkingen i går.

hyttetur er heller ikke og forakte og sansynligvis mer lombebokvenlig.

hyttetur på fjellet, med vin i paris høres sånn passe krangle sært ut.

om jeg fremdeles regnes som en krangler så vil jeg også være med

Skrevet

Jeg ser for meg at maleriet ditt passer bedre inn på en Parisercafé enn på ei hytte. Vi snakke eksklusivitet, da spesielt om vi tenker på kunstneren bak verket.

Ja for du skal vel ta det med deg?

Skrevet

Vi snake, jai snake, do snake, ale snake eksklosivitett.

Skrevet

Patetica og gliset, kjenner jeg dere under andre nick?

-Super, Luten, har dere hatt irl-kontakt med andre fra årsmøtet?

Skrevet

-Og KaMa...? Skal vi legge ut et hint til resten av medlemmene på et annet forum? Dopler ser det nok, men Lillejonas, Cat, m.fl. ser de dette?

Pila, tør du denne gangen? Jeg vet at dronninga gjør!

Skrevet

du kjenner meg nok som mortilgunnar ;)

Skrevet

jeg vet ikke om jeg tør å utsette kunst som er på et så høyt faglig nivå for X antall andre kranglere. uansett så er motivet så banalt enkelt i sinn utryksform at jeg er litt redd for å ikke bli forstått.

tror du disse menneskene klarer og sette pris på denne type kunst og samtidig vise den dype aktsomhet som behøves?

kan noen fortelle meg hvordan man skriver utryksform? for ordbok.no forstår ikke hva jeg mener, så jeg er temlig sikker på at det er feil :P

Skrevet

Slitsomt og svett av feil grunn og dritkjedelig å alltid måtte passe på at ikke pulern bak hun til venstre som er snudd 86 grader i forhold til magnetisk nord får en hæl i trynet. Med mindre hun vil det, men da har du slitet med å sikte. Lite pul og mye mølje.

Skrevet

Ikke engang med flatbrød, og ikke engang til jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...