Gå til innhold

Gravid og veldig svimmel....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 14, og veldig mye svimmel.. skikkelig ekkelt. Er det en normal svangerskapsplage, eller kan det være noe jeg mangler/at jeg er syk eller lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være du har lav blodprosent (kan eventuellt sjekkes med en blodprøve), men husker selv di første 4 til 5 mnd at jeg va ganske svimmel selv. Da var blodprosenten min helt fin. Tydligvis helt normalt blandt di fleste og så lenge du ellers føler deg i fin form er det sikker ikke noe som "feiler" deg. Reis deg sakte og ikke press kroppen for mye så kommer det nok til å gå over til slutt =)

Skrevet

Det kan vel like så godt være lavt blodtrykk.

Det hadde jeg og da blir man passe bra svimmel ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...