Gå til innhold

Erfaringer med leandervuggen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i grunnen veldig lyst på en leandervugge til nestemann, men finner så lite info om den på nettet..

Hvor stor er den egentlig? Noen som har ca-mål på vuggen? Og hvor stor plass tar stativet?

Har dere vært fornøyd med vuggen? Hvorfor/hvorfor ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stilte dette spørsmålet her inne i går, men fikk ingen svar:( Så dette lurer jeg også på! Håper du får fler svar:))

Jeg har derimot bestemt meg får å kjøe til å henge i taket i stua... Da sparer vi litt plass og kan holde fingrene fra mine 2 små troll unna babyen :) Minstemann på 1 år her er ekspert på å fylle ting meg leiker og er da redd han skal fylle vogna evt leikegrinda med leiker så babyen blir "borte"... Tror derfor Leandervuggen er perfekt her i gården :-)

Skrevet

jeg har fått låne en leander vugge denne gangen. Tok mål av den nå og bunnen er ca 45 x 75 cm. Jeg skal også henge den i taket, men jeg så den utstilt på Barnas Hus med stativ og det tok ikke så mye større plass. Men vuggen er mye finere uten det stativet!

De jeg fikk låne den av har vært veldig fornøyd. Og har man små barn på rundt 1-2 år er det sikkert genialt å få den litt opp fra gulvet sånn at ikke alle leker havner oppi med babyen ja. Er spent på hvordan min på snart 2 takler den lille som snart ankommer :D

Skrevet

Takk for svar :) Greit å vite hvor store tingene er når man planlegger litt :) Har ikke så god plass på soverommet, så derfor tenker jeg det må være genialt å kunne ha den hengende i taket over fotenden på senga vår :)

Skrevet

hei.

jeg har leandervugga, og er veldig fornøyd. Den er så fiiin å se på ;-) hehe

nei da, hmmm kan ta mål av den i morgen pga den er reist med flyttelasset. Stativet tar ganske stor plass, men å bruke kroken og henge i taken er nok ideelt.

men ...lite til hjelp nå, skal komme med målene i morra

Skrevet

Vi har brukt på våre to minste, og skal bruke på tvillingene også:-) Genialt at den henger i taket med tanke på nyskjerrige små storesøsken, hund og katter:-) Og så er de jo fine å se på også, med sengehimmelen, uten den ser den så naken ut syns jeg- håper det blir fint med to hengende side om side.... Vi får lånt en ekstra så vi slipper å kjøpe en til...

Skrevet

Og det er mer enn nok plass i dem til barna er så store at de begynner å snu på seg, og skal komme seg opp, -og da kan de jo uansett ikke bruke den lengre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...