Nr 2 i magen:) Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Jeg fikk resept på relenzia som jeg skal ta hvis jeg begynner å få infl.sympt som jeg skal starte med innen første 48 timer. Har ikke noe tegn enda, men den ligger klar tilfelle. Andre som har fått denne? Noen med erfaring på dette medikamentet? Hadde aldri hørt om det.
2pluss1engel Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 jeg fikk også resept på denne da mannen ble sjuk. men jeg skulle ikke ta den før han fikk svar på prøvene sine. mens jeg ventet leste jeg på nettet om den, og ble igrunn litt skeptisk. syns det stod litt begge deler. et sted stod det at gravide ikke skulle ha denne med og et annet sted at de skulle. stod også at legene var uenig om hvorvidt det var bra el ikke. heldigvis hadde han vanlig influ så jeg slapp men min lege mente jeg måtte ta den hvis han var pos på svineinflu så da hadde jeg nok ikke turt annet vanskelig å vite
Nr 2 i magen:) Skrevet 2. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2009 Ja, veldig vanskelig å vite helt hva en skal gjøre. Håper jeg slipper unna, så jeg unngår den. Legen min sa at gravide ikke skulle ta tamiflu, mens hører andre leger som mener det ok. Pussig. Nei, får håpe vi holder oss friske så vi slipper ta noen avgjørelser rundt dette.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Hvis legen sier dere skal ta den, bør dere ta den. Der finnes til og med medisiner som jeg har tatt for å bli gravid som det står på vedlegget at gravide ikke skal ta hehe...og dette er medisiner mange ufrivillige barnløse tar. Er ikke alltid de vedleggene er oppdatert. Så lytt til legen, om dere er ekstra usikre så snakk med en farmasøyt på apoteket (ikke kassadamene, men spør etter farmasøyt!)
venter mars-jente Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Eg fikk tamiflu (eller korleis det skrives..) når eg hadde influensa for et par uker siden. Men skulle kun ta pillene dersom eg hadde over 38 i feber. Eg hadde 37,7 og tok dei ikkje. Glad for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå