Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Jeg så denne filmen i går og gråt meg igjennom store deler av den. Jeg vet at jeg er hormonell som gravid, men ble tatt helt på sengen over hvor mye denne filmen rørte ved meg. Natten var ikke preget av god søvn kjenner jeg, og jeg går fortsatt rundt og kjenner på følelsene fra filmen. Nå ser jeg virkelig frem til bli ferdig med graviditet for godt, og for alltid slippe å være underlagt hormonene uten kontroll. Hva vi skal utstå som svangre...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Den handler om en mann som begynner et nytt liv som kirkeorganist etter at han har sonet ferdig fengselsstraff for drap på et barn. Moren til barnet han har drept finner ham etter kort tid, og hun forfølger ham i desperat jakt etter å få vite sannheten om hva som egentlig skjedde med barnet hennes. Filmen er laget på en utrolig god måte, så du føler virkelig empati med alle karakterene i filmen. Jeg synes det var en utrolig god film, men ikke anbefalt som underholdning når man ikke besitter filter og alt går rett i sjela på deg.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 hm...høres faktisk ut som en film jeg kunne se.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Den er forresten norsk, fra 2008 og regissert av Erik Poppe. Ikke noe Hollywood suppe, med andre ord.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 bryr meg ikke så veldig om hvor filmen har blitt laget, så lenge inneholdet er bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå