Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 hvorfor 'siger' magen den siste tiden... hva er det som skjer da? er man da langt unna fødselen?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Det er fordi hode til babyen går ned i bekkenet og evt. fester seg. dette varierer veldig i forhold til når fødselen starter. Så man kan ikke gå ut i fra det i forhold til når du vil få babyen din
litegull09 Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Bebisen synker ned i bekkenet og gjør seg klar for å komme ut!
vekten30 Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Når magen "siger" har jeg forstått det slik at babyen kommer ned i bekkenet. Når babyen går ned og evnt. fester seg detter magen ned. Min har sunket og hodet har festet seg, og jeg er 35+6 i dag. Man kan likegjerne gå 2 uker på overtid selv om magen har sunket og babyen har festet seg.
Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 2. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2009 ok da vet jeg det =) tusen takk for svarene =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå