Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 når festet barnet seg (hvis det gjorde det) før fødsel andre gang i forhold til første???? da jeg var gravid første gang så festet jenta seg 2 mnd før fødsel. nå vet jeg jo at det ofte er slik at de ikke fester seg andre gang, men hva kan jeg egentlig forvente?? har så lyst til at denne jenta også skal feste seg litt før fordi jeg er så LITEN og sliter sånn med å puste. Husker dte ble litt bedre da hodet festet seg
Gjest Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Hos meg festet første mann seg ca.uke 29-30. Andre mann festet seg ikke, og det har ikke denne gjort heller. Både andre og tredjemann la seg med hodet langt ned i bekkenet tidlig, men festet seg aldri...
*SvangerskapsTrollet* Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Nummer 1 festet seg 3 uker før termin, nummer 2 festet seg ikke før selve fødselen var igang. Også er det jo sånn at hvis babyen fester seg tidlig i svangerskapet kan den "gå ut av feste" igjen (kjekt å vite liksom) Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå