Gå til innhold

haha må legge den ut her og


Molait

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så veldig! Men jeg er faktisk litt mot den strømmen og.

 

Kan fint innrømme jeg vil ha jente jeg. Kan si hva det blir om jeg vet det og. Hu ene har så bra poeng. Om jeg sier jegg vil ha ei jente så vil jeg ikke ha det på beskostning av at barnet er sykt. De to tingen har jo egentlig ikke noe med hverandre å gjøre. Hvorfor svarer ikke folk "jeg kunne tenke meg begge deler" eller "samme, bare gleder megg til babyn min kommer jeg, samme hvilket kjønn det er" Istedenfor å svare at det ikke spiller noen rolle så lenge det er velskapt.

 

Har faktisk irritert meg over den der selv..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig med deg her Molait-[2sønner+2englebarn].. selv sier jeg slikt, for meg spiller det ingen rolle om det er gutter eller jenter.. bare ungene mine vil klare seg, så lenge en av tvillingene mine overlever skal jeg nok være overlykkerlig :-) håper jo at begge skal klare seg, men er i uke 8, og den ene er mye mindre enn den andre.. men vi gr for det beste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men uff da:( Du blir ihf fulgt mer nøye opp med to. Mitt råd til deg er TA DET MED RO!! Uansett om de sier lev som før selv om du har litt blødninger og sånn så drit i det og ta det med ro. Håper nå begge klarer seg da.

 

Håper nå på at det er to her og. Tror det bare er en, selv om mye symptomer er like som sist. Vet jeg ikke kan få tilbake de to jeg mistet, men har nå et lite håp om at det kan få være to igjen. Skal på ul til uka. spennende! (mine var toegget, så har 14% mer sjans for tvillinger igjen)

 

Anbefaler deg tvillingforum.no. (dobbelglede) Veldig bra side! og veldig ok folk der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, enn så lenge har jeg fått beskjed om to uker uten noe aktivitet, stess osv.. slitsomt, men så lenge det forbedrer sjansen til de små, så skal det være lett å leve med det..

har fått godkjennt 1 månde i jobb da, så lenge jeg kan finne meg en jobb som ikke er for mye stress, gå avstand eller tunge løft, siden jeg trenger fast jobb NÅ :-) så blir jeg nok sykmeldt ut graviditeten ja..

 

forstår det håpet, får gi et refferat fra ul da :-) blir spenende å høre :-D

 

får "snuse" litt der også da :-D greit å prate med andre som bærer/har tvillinger :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden er helt knall. Ingen annnen side som gir det samme ift flerlinger.

 

Jeg fikk ikke den beskjeden og jeg blødde store klumper! Men jm min har i ettertid reagert på at ingen tok fatt i saken. Obduksjonen viste at begge de to små var friske, men hinnene og morkaka var betent. Det hadde nok blitt for mye gniss for den. (lå langt nede og gnissa på kanten og derfor blødde og mistet større biter)

Er ikke sikkert resultatet hadde vært uungåelig, men jeg tror nok det kunne bedret sjansene.

 

Sånn til info blir man sm mellom uke 22-26 (senest 26!) med tvillinger. Dette for at ikke fødselen skal starte før. Så har ikke så mange ukene på deg..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart du ikke fikk noe beskjed om å holde deg i ro :-( det var det første jeg fikk beskjed om i over i går..

Sammtidig ligger tvillingene høyt oppe i livmora, så de har god plass..

 

Er trist når en SA kunne vært avverget :-/

 

Tror nok ikke jeg vil få noe jobb jeg, siden jeg er gravid, er det nok få som vil gi meg noe fast jobb nå, men kan se meg om etter noe vikariat hvertfall, så får jeg legge til side de pengene jeg kan avse.. Enda jeg ikke vil få noe permisjons penger, vil jeg nok kunne få nok til at jeg og ungene skal klare oss fint, også har vi jo inntekten til samboeren min.. Man får bare fokusere på det positive, er det ikke det dem sier? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får et snitt da. Du må ha vært i arbeid 6 av de 10 siste mnd før fødsel. Da kan du velge deg de 6 "beste" mnd:) Så om formen tillater det som jobb som "gal" en mnd el to. Så får du mer peng når du er hjemme:) Husk at arbeidsledighetstryg får du og permpenger av. Om du mottar dette så prøv å få et par mnd vikariat og plukk så ut disse mnd blant de 6. Da ender du faktisk opp med mer i mnd enn ved bare dagpenger (gitt du tar 100% da)

 

Skal på ul på tirsdag...er så spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...