Gå til innhold

Facebookgruppe for Høstmammaer over 30 år


Løvinna med gullklump

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Takk for hyggelig treff på Rust i går til dere som var der! Som vi ble enig om, har jeg opprettet en Facebookgruppe som jeg har kalt Høstmammaer 09. Det er en barselgruppe for oss over 30 år som har termin høsten 09.

 

Det hadde vært veldig hyggelig om vi kunne fått til noen trille- og kafèturer fremover :-)

 

Det er bare å sende en "request to join" på ovennevnte gruppe, så skal jeg legge dere til :-)

 

Catherine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så smart!

Jeg kunne dessverre ikke være med, men vil veldig gjerne joine neste treff :)

Melder meg inn, litt lettere å kommunisere slik.

 

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er også en høstmamma, har termin 23.09, venter Nr. 2 og er 33. Har veldig lyst til å bli kjent med dere, men er ikke på facebook (og ønsker faktisk ikke å bli medlem på facebook)

Finnes det en annen mulighet til å få vite om treffene deres fremover?

 

Med beste hilser

Tinka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har temin 4.9.

Har ikke vært på treff, men jeg har sendt forespørsel om å få være med i fb gruppen.

Jeg bor ca en time unna Oslo :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tinkabella,

 

Det burde jo ikke være slik at man må registrere seg på Facebook for å kunne delt på barseltreff. Jeg har ikke vært inne på Din Baby enda, men regner med at de har samme mulighet for å annonsere slike treff. Vi kan legge det ut der også :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt initiativ! Var ikke på treff, men vil gjerne være med i Facebook-gruppa (har sendt forespørsel).

 

:)

 

Hilsen førstegangsfødende på Nordstrand (33 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Takk for sist! Veldig hyggelig å treffe dere! Har sendt request til facebookgruppen. Nå er det ikke lenge igjen for oss, jeg teller ned dagene (og timene) og føler meg klar for å bli ferdig! Håper vi får til ett nytt treff om ikke så lenge!

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir de nytt treff for oss over 30 år torsdag 10. september kl. 1300 på Åpen Bakeri i Parkveien.

 

Vel møtt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...