Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Tror søsteren min har dette. Noen som har fått diagnosen? Hvordan blir man "frisk" igjen? Hva kan omgivelsene gjøre? Vil at hun skal bli seg selv igjen!!!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Jeg har flink pike syndrom. Hva er det som gjør at du tror at søsteren din har dette?Det er ofte noe man har hatt hele livet. Forstår ikke helt hva de mener om at du vil at hun skal bli seg selv igjen. Det er ofte ikke noe som kommer plutselig, men det er en del av personligheten.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Sikkert samme dama som har en mann med PCO..... Get a life !!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 http://www.barnimagen.com/forum/thread/140603391
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Neida, det er nokk ikke sammen dama som har skrevet dette!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 Hva er det som gjør at du tror din søster har flink pike syndrom?
vi blir 4 :o) Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 jeg har flink pike syndrom.. arvet det desverre av min mor, som er helt lik meg.. setter alt og alle forran en selv.. Opptatt av at alt er perfekt og at man "pleaser" alle rundt seg.. Behandlingen er å innse at man har syndromet ) Også starte i det små med å si Nei og sette seg (og sine først.. ) Ikke noe å tulle med, faktisk ganske plagsomt syndrom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå