Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Har kjøpt en Helly Hansen dress til snuppa for å ha i vinter i barnehagen. Hun er 20 mnd. Sånn med dress inni som man kan ta ut. Får nå høre at denne ikke duger som vinterdress, kun som overgangsdress. Har dere samme erfaring? Hvilken dress vil dere i så fall anbefale?
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Hm.. Da jeg var liten hadde jeg alltid HHdress og var alltid varm og god.. Tror nok det går fint..? Vi bruker friends (ikke testvinneren faktisk) med avtagbart for og er kjempefornøyd.. Har nå brukt den siden i vinter og den kommer til å passe i år også
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Vi hadde HH dress i fjor og var kjempefornøyd med den ,skal kjøpe det i år også ,når det var på det kaldeste i fjor ,hadde vi bare en ulldress under ,funka som bare det ,han var aldri kald eller våt . Hvem har sakt at det bare er en overgangsdress?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Brukte HH dress til gutten min i fjor. Og det var skikkelig kaldt i fjor. Gikk helt fint. Fikk ikke hørt noe om at den ikke funket som vinterdress. De dagene det var ekstra kaldt, brukte jeg bar hjemmestrikka ullgenser og ullbukse under. Han har hodlt seg varmt og god gjennom vinteren.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Vi fikk en HH dress i gave, en slik med uttakbart for, ja... Den er betydelig tyngre enn feks Reimadressen og dessuten ikke vanntett.. (Jeg har kontrollveiet) Skjønner ikke vitsen med å kjøpe slike dresser som hverken kan være komfortable eller vanntette når alternativer som er like "billige" finnes.. HH Dressen henger nesten urørt i gangen, selges billig hvis noen ønsker de ;-) (str 86)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Da ser jeg hvordan den fungerer før jeg løper og kjøper ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå