Gå til innhold

cat 68

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du virker som en fantstsk sterk person! Livet er urettferdig på mange måter men vi må desverre leve videre noe du ser ut til å mestre bra! nydlige unger har du å! Håper du får et videre godt liv med all kjærlighet du fortjenner!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

signerer denne jeg! mange ganger jeg har fått gode råd av denne personen.

Skrevet

He he.. Har sett nøyaktig samme innlegget tidligere. Noen som er flinke til å rose seg selv her, tror jeg:-D

Skrevet

Tror ikke Cat68 sitter å roser seg selv nei.

Hun virker som en fantastisk flott person,og hun har gitt meg gode råd,og det har jeg satt stor pris på iallefall. Kjempekoselig er hun.

Skrevet

Signerer helt klart, hun har gitt meg mange råd på tross av sin egen situasjon. Har pratet mye med henne på msn også etter å ha møtt henne på dib. Fantastisk menneske er hun!

Skrevet

Neimen,oi!

Noen ganger er det virkelig hyggelig å se igjennom innlegg. Tuuusen, tuuusen takk for rosen og nydelige ord, den tråden her varmet virkelig.

Skrevet

Hun roser da seg ikke selv. Er det så vanskelig å forstå at noen ser opp til enkelte fordi de har en sterkere rygg og en større byrde enn den vanlige kvinnen i gata?

Hun har kommet seg gjennom tunnellen, og det med æren i behold. Ikke alle gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...