tremamma Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Hei! Flere som føler seg veldig ømme i underlivet? Er i uke 31 med nr. 3 og synes det er skikkelig ekkelt der inne. Blodårer som buler ut og tjukt og ømt over alt. Hehe. Skikkelig herlig. Flere som har det lignende? Jeg kan ikke huske at det var så ille med de to første...
Anne lise og Dennis<3 Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Jeg er også kjempe øm, kjennes ut som om jeg har hatt sex i en uke uten å stoppe noe jeg ikke har hatt idet hele tatt =p Jeg er 30+4 og hode til gutten min er helt nede i skambenet, jordmor trur det er festet men ikke heelt sikkert. føler at det er hode hans som presser alt ned over og at det kanskje er der for jeg er så øm. Det svir ikke eller noe når jeg tisser så trur ikke det er urinveisinfeksjon eller sopp men man vet jo aldri...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 ØM er vel berre første ordet;) Jeg har faktisk vondt i underlivet til tider. Å ikke nok med det, jeg ser jo grusom ut nedentil;) Jeg er vanvittig hoven. Var slik første gang også, men kan ikke huske at det var så gale
Anne lise og Dennis<3 Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Jeg er skikkelig hoven jeg også, men jeg ser ikke så mye, magen er i veien.. haha.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 det er da det er dumt det finnes noe som heter speil, mohaha
tremamma Skrevet 2. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2009 Så er vi i samme båt, altså. Ikke mye sex her heller. Jeg har avlyst all form for seksuell aktivitet til over jul (termin 13. nov), det kommer til å være så vondt etterpå (og sikkert underveis) at jeg ikke orker tanken...
latskaus Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 -skikkelig øm her og gitt.. Er i uke 29 nå, og har vært hoven i flere uker. Skikkelig vondt på nattestid, sikkert for at jeg da ligger lenge i ro uten bevegelse. Men men. Fint å se at det ikke er "unormalt" og at flere hovner opp ;-) hehe
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 sex, hva er det??? det blir ikke så mye av det her heller nå. orker ikke, i tillegg får jeg så vanvittig mye kynnere av det at jeg får ikke sovet hele natten, vert helt likt sist gang også. Og så føler jeg meg ikke akkuratt vakker nedentill slik som jeg ser ut nå, så det er godt å se at andre har det likt
misscelia Skrevet 2. september 2009 #9 Skrevet 2. september 2009 lol, flirer over alle disse innlegg, er jo litt komisk også da, her går vi alle og ser ut som sjø hester eller hvaler, med vondt både her og der, hovne og såre med forstyrret nattesøvn, tårer og tissing hele tiden, kynnerer og ryggsmerter, kan jo ikke bli bedre, høres ut som vi er godt rustet til fødsel, blir jo enda bedre å bli ferdig, tenk så fint vi får det=)=)=)=) har puttet en eske med vanndrivende i bagen til vi er klare, for her skal vannet for vekk når ungen er ute, savner anklene mine, kan nesten ikke bøye fingrene pga vann ansamlinger og føler meg for å være helt ærlig helt ræva,,, men sex må en ha, litt varsom kos er helt kurant å ha oppi alt dette ømme og det hjelper en til å sove også=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå