Gå til innhold

Ang reflex regndressen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den som er foret med fleece inni. Dere som har den, er dere fornøyd? Jeg har samme type bare i bukse og jakke til jenta mi, men hun klarer jo nesten ikke å bevege seg i det, så tenkte jeg skulle kjøpe en dress. I håp om at bevegligheten er bedre i den da..

Jenta mi er forresten 10 mnd, og vi er mye ute så trenger en god regndress..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den hele regndressen, men uten for. Den er super..

Vet ikke om det går ann med regndressen med fleecefor å ta ut foret, om så, så er det sikkert et bra kjøp.

De ansatte i bhg sa at de ikke syntes om regntøy med for, for det tok tid å tørke om det ble vått..

Skrevet

Den uten for har de sluttet å selge , nå er det kun med for siden det blir vinter snart.. Det var derfor jeg kjøpte den todelt i stedet, for den var uten for...

 

Vil aller helst ha den uten for, for det går ikke ann å ta det ut..

 

Skrevet

Vel, på www.barnashus.no så mener jeg de selger regndress uten for..

Skrevet

JA! Der hadde de faktisk, tusen takk for tipset. Da skal løpe og kjøpe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...