Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Den som er foret med fleece inni. Dere som har den, er dere fornøyd? Jeg har samme type bare i bukse og jakke til jenta mi, men hun klarer jo nesten ikke å bevege seg i det, så tenkte jeg skulle kjøpe en dress. I håp om at bevegligheten er bedre i den da.. Jenta mi er forresten 10 mnd, og vi er mye ute så trenger en god regndress..
Koseklompen Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Har den hele regndressen, men uten for. Den er super.. Vet ikke om det går ann med regndressen med fleecefor å ta ut foret, om så, så er det sikkert et bra kjøp. De ansatte i bhg sa at de ikke syntes om regntøy med for, for det tok tid å tørke om det ble vått..
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 2. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2009 Den uten for har de sluttet å selge , nå er det kun med for siden det blir vinter snart.. Det var derfor jeg kjøpte den todelt i stedet, for den var uten for... Vil aller helst ha den uten for, for det går ikke ann å ta det ut..
Koseklompen Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Vel, på www.barnashus.no så mener jeg de selger regndress uten for..
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 2. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2009 JA! Der hadde de faktisk, tusen takk for tipset. Da skal løpe og kjøpe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå