Gå til innhold

Rehabiliteringspenger år 2- noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fysisk dårlig, har vært det noen år nå og er følgelig ikke i stand til å jobbe ennå. Har vært sykemeldt et år først, forsøkte attføring, men var for dårlig til det. Nå er jeg på rehabiliteringspenger, har fortsatt noen mnd igjen av et år. Men med søknadstiden hos nav, må jeg nesten begynne å tenke litt.

Ufør- bare ordet får meg til å grøsse, det sitter altfor langt inne å søke det..... Men er det noen som har fått utvidet rehab.penger for ennå et år? Jeg oppfyller alle krav. Men alt jeg vil er å bli frisk.

Noen som faktisk vet om man kan få et år til, vet at det står på nav sine sider altså, men vil de heller at man søker tidsbegrenset ufør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått det innvilget ja. siden jeg fortsatt går til behandling og prøver å bli frisk og fyller vilkårene :)

Skrevet

Ja jeg går til beh. jeg også. Ser ikke så stor bedring ennå. Men håper jo selvsagt at det skal løsne snart.

Hi

Skrevet

Ser ingen bedring jeg heller, bare forverring, men jeg vil ikke bli ufør.

Jeg er anonym som svarte deg.. Men man kan få rehabpenger ganske lenge så lenge man fyller vilkårene og går i behandling og YA etc er uaktuelt slik det er her.. Hvilken diagnose er det du har ?

Skrevet

Jeg fikk det, for jeg var under behandling og sto på venteliste for enda mer behandling. Etter år 2 var jeg så bra at nå er jeg på attføring.

Jeg tror tidsbegrenset ufør er vanskeligere å få enn et år til med rehab, men det kommer jo veldig an på hva du feiler da.

Skrevet

hei :)

jeg er på år to, er under behandling og det begynner å gå mye bedre med meg.

av ren nysgjerrighet, hva får dere utbetalt i rehab.penger i mnd?

jeg får ca 11000 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...