Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Jeg og samboeren er veldig ivrige på å kjøpe akebrett til jenta vår som hun kan ha neste vinter. Blir sikkert for liten denne vinteren siden hun bare er 5 mnd? Jeg er førstegangs så akkurat dette har jeg ikke peiling på! Hehe. Men hvis dere hadde vært oss, hadde dere kjøpt det i julegave denne julen eller ventet til mars da hun har bursdag? Når begynner barn å interessere seg for akebrett egentlig?
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Jenta di er vel ca 8 mnd når julen kommer?( eller er hun 5 mnd da?) Jeg hadde kjøpt akebrett, vi kjøpte til dattern vår når hun var 8 mnd. Hun fikk til jul, kjøpte hos på en sportsbutikk, de hadde akebrett med høy rygg, og god sittekomfort slik at hun kunne ha en skinnpose å sitte i, eller sitte på lammeull. Uansett prøv, vår lille skatt kose seg masse på tur, :-)
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Jeg har også en som er født i mars! Gutt jeg da. Har et sånt babyakebrett etter storebror (som fikk det da han var 11 mnd). Jeg har også lurt på om vi kan bruke dette litt til vinteren. Han elsker jo å være ute, så det må da gå an å sitte litt på det på en fin vinterdag? Kjøper dere det i mars er det ikke sikkert dere får brukt det før neste vinter. Kommer vel an på hvor dere bor det da...
Zitro Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Jentungen min akte som bare det i vinter hun, og da var hun 8 mnd når den første snøen kom. Var da slikt babyakebrett med høyrygg og sele rundt magen. Hun elska det og lo masse :-)
engajente Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Eldstemann er født i slutten av april, han fikk akebrett første jula. Storkosa seg da vi var i Trysil i starten av mars (var da 10,5mnd)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 2. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2009 Hun er vel 9 mnd når julen er her. Jeg tenkte at hun kanskje var interessert i å bruke det denne vinteren også. Lyst til å ta henne med ut på aketur så jeg og samboeren kan sitte bak henne på akebrettet. og etter alt dere har skrevet så lurer jeg på om vi rett og slett bare kjøper det denne jula:) Hun kan jo uansett bruke det neste vinter om hun ikke syns det er gøy denne vinteren. Detter er nok den ENESTE grunnen til at jeg gleder meg til snøen kommer. hehe
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 2. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2009 Hvor kjøpte dere de akebrettene med høy rygg og sele?
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 Både sportsbutikker og lekebutikker har disse. Har sett to varianter. Den ene er ganske smal, og den innbiller jeg meg at ikke blir like stødig... Men har ikke prøvd den. Vi har et som er rødt med gult sete. Fornøyd med det i alle fall!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 2. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2009 okai, da skal jeg sjekke litt rundt. Aner ikke hvor mye et akebrett bruker å koste heller jeg da. Men det finner jeg fort ut. Når i mars er gutten din født? Hvis du vil svare da:) Her er jenta født i slutten av mars. Er en mars-familie vi siden samboer, jeg og hun har bursdag da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå