Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Det har seg sånn at vi skulle egentlig gåt på en fest på helga, hans venner... Han har hele tiden sagt vi skulle gå, men nå plutselig sier han at han ikke har lyst... Og jeg blir så irritert for nå har jeg gått utfra at vi skulle det.. Jeg føler han er så uforutsigbar... Pluss at vi har ikke vært sammen et år en gang, og når det er sånne fester hvor damene er med, så er det litt greit å gå synest jeg, vil jo bli litt jent med de og... Normalt er de som regel bare kompiser som fester sammen,.... Han ser jo tydeligvis ikke dette på samme måte som meg... Sånn jeg har bare lyst å drite i å ha noe med hans side å gjør, men føler det blir feil også, vi er jo sammen... Hva mener dere??? Skal jeg bare basere meg på at vi fra nå av bare går ut hver for oss, han med sine og jeg med mine??? Er det normalt da???
Gjest Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Alt dette fordi han ikke har lyst til å gå på en fest?? Finn på noe kos sammen da og gå på neste fest. Verre ting har skjedd
Himmel og hav Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Hvis dette gjør deg forbanna tør jeg ikke tenke på hva som skjer om noen bulker bilen din... At du blir litt skuffa fordi du hadde lyst til å gå på den festen kan jeg skjønne, men å skulle kutte ut hans venner, bli forbanna og lage styr er igrunnen litt fjortisfakter. Dessuten er det vel ganske vanlig å gå ut hver for seg innimellom. De aller fleste jeg kjenner gjør det ( og aldri i livet om noen skulle få slept meg med på pokerlagene til mannen min og kameratene!)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Det er helt normalt å ikke ha lyst å gå på en fest. Kanskje han er sliten, vil slappe av med deg istede.. Du kan alltids møte vennene en annen gang. Tror ikke du skal legge så masse i det. Det kommer alltid en elller annen fest. Det er og helt normalt å gå på fester hver for seg og. Betyr ikke at forholdet er mindre verdt av den grunn!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Du irritere deg veldig mye over veldig lite her. Jeg er enig med de som svarte. Ingen grunn til å bli så irritert på det. Du får jo treffe dem en annen gang. Ikke krise om du ikke få treffe dem denne helgen.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 Dere virker utrolig umodne begge to, hvor gamle er dere egentlig??? Fra det lille jeg leser her tenker jeg at dere ikke er sammen om et år, håper virkelig ikke dere har barn sammen eller tenker på å skaffe... Dere må nok ta tak og vokse opp litt først ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 Syns ikke kjæresten hennes er umoden fordi han ikke vil gå på fest. Men det er heller HI som er umoden, fordi hun irriterer seg over at kjæresten ikke vil gå på festen. Finn verre ting i livet.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #9 Skrevet 2. september 2009 Skjønner HI godt jeg. Er jo ikke noe kult at typen hennes går ut alene hver helg, eller hver gang de går ut, og plutselig når jenta hans skal være med er han trøtt? Jeg syntes HI, at det lukter litt ugler, men du kan vel ta en prat med han vel?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #10 Skrevet 2. september 2009 Jeg er nærmere 29 han 5 år yngre.... Det er ikke første gangen han gjør sånn som dette... Og han kan jo tenke litt på hva jeg vil også synest jeg... HI...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå