Snabeltann Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Jeg kan stå rett opp og ned, og så er det akkurat som om bena svikter under meg, kjennes ut som noe knekker og ramler ut av ledd.. men er vel kanskje ikke hoftene, for det er nærmere underlivet på en måte..er det dette som kalles bekkenløsning? Akkurat som om noe er løst der inne hvertfall.. ekkelt!
Duddlidu Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Jeg vet ikke om dette er det samme, men jeg får ofte slike "kjærringstøt" i bena fordi babyens hode klemmer på noen nerver i bekkenet. Idet nerven blir klemt knekker benet sammen umiddelbart og jeg går ned i knestående. Ser skikkelig dumt ut og ikke særlig behagelig heller. Har fortalt 3 åringen min at det er krampe i benet og IKKE noe farlig, for han lurte veldig på hvorfor jeg ramlet på knærne stadig vekk.Så nå sier han stadig "bare en krampe altså mamma" hvis han snubler, hehe.
Expat Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Pass dere for trapper da... Gå baklengs ned og hold dere i rekkverk!
Snabeltann Skrevet 2. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2009 aha, muligens er dette det samme, må holde meg fast i det første og beste for å ikke ramle.. og det gjør faktisk ganske vondt. trodde først det var hoftene som svikta, men det er lenger inn mot underlivet jeg kjenner det svikter.. best å holde seg fast ja, expat, skjedde faktisk i trappen her om dagen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå