Gå til innhold

kan man kjenne selv om hodet er festet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det ann å kjenne selv om hodet til babyen har festet seg?

Eventuelt hvordan?

Jeg er 37+0 idag, og sist jeg var hos legen var ikke hodet festet. Var hos legen når jeg var 36+2 på vei..

Har de sisste dagene hatt en del mensvondter, og babyen har vært mye mer aktive enn det han pleier, vet ikke om dette har noe å si..

Helt sikkert ikke, hehe..

Må hodet være festet før ting begynner å skje? er førstegangs..

Jeg begynner å bli veldig leiv av å gå gravid nå, så håper ting snart begynner å skje..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nok ikke så lett for noen av oss som ikke har kjent på tusen hoder å si om det er festet eller ikke.. er vel vanskelig nok å få tak rundt selve hodet der nede.. :) hodet trenger slett ikke være festet før det skjer noe. sist var ikke hodet på babyen min festet, (kontroll dagen før) vannet gikk en uke før termin. hodet ble da sugd ned i bekkenet og festet seg samtidig :) denne gang festet hodet seg i uke 39.

Skrevet

Jeg merket når h*n holdt på å feste seg. Stikkinger og nedpress i dåsa :P Nå er h*n helt nederst i bekkenet og klar til å komme ut. Er nå 40 uker på vei... Festet seg rundt uke 36/37 her.

Og nei, hodet må ikke være festet før ting begynner å skje. Dessuten er det ikke sikkert at hodet fester seg før fødselen er like om hjørnet. :) Lykke til videre =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...