Gjest Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Ble plutselig forskjøla i går og har fått feber. Våken i hele natt fordi han ikke får puste stakkars. Han er ikke så veldig slapp,men ser at noe plager han fordi han er litt grinete,og gladgutten som han normalt er så er ikke det så vanskelig å se. Håper han blir bedre fort lille skjønningen min
Gjest Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Da har vi snakka med legen,og vi må holde oss inne ei uke. Medisiner skal han få,så vi får satse på at han blir fort frisk da!
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Uff da Dere får ha god bedring )
Gjest Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Takk for det! Nå har jeg en unnskyldning for å snike meg under selskapet med svigermor på fredag hehe. Eneste positive med dette
Gjest Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Veldig Hvordan går det med deg og datteren din i for store klær? (håper ikke jeg roter nå altså,er fæl til å blande nick:P)
cherry coke Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 Stakkars Adrian! God bedring til lille gutten=) (Og lucky you) ;-)
Gjest Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 Very lucky me Livet smiler til Lenemor for tia Uten om at vi er syke da....hehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. september 2009 #9 Skrevet 2. september 2009 Neida, du blander ikke Joda, ho trives vel i altfor store klær, antar jeg.. or not! Men så lenge det er en kjole, eller et skjørt, så driter ho i hvilken str det er... jeg derimot syns ikke det er så lækkert
Gjest Skrevet 2. september 2009 #10 Skrevet 2. september 2009 Her blir Emma kledd i alt for små klær Ser ut som hun venter flom hver gang hun kommer fra faren stakkars! Klærna kan godt være litt store,men de må ikke se FOR store ut,det ser jo bare rart ut. Kanskje bf til din datter vil spare penger Og bf til Emma bare er kjip
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. september 2009 #11 Skrevet 2. september 2009 Vel, iom at BF her er samboer på nytt med ei jente som er relativt oppegående ville jeg tro de klarte å se at det ikke er pent å kle på unga klær de ramler utav, men for all del! Ja, kanskje han bare er kjip
Gjest Skrevet 2. september 2009 #12 Skrevet 2. september 2009 Hehehe,så merkelig da! Jeg hadde aldri latt en stedatter gå i alt for store klær vel. Morten bryr seg veldig mye om Emma her (min nye samboer) og han handler klær og styrer fælt,og når en mann gjør det så burde jo en dame iallefall bry seg litt...
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. september 2009 #13 Skrevet 2. september 2009 Nei, gubben her er vel heller ikke analfabet hva klesshopping angår, heldigvis!
Gjest Skrevet 2. september 2009 #14 Skrevet 2. september 2009 Hehe,det er jo bra det da!! Analfabet haha,.nå kommer jeg til å få det ordet på hjernen Sa det hele tiden før.og folk ble drittlei av å høre meg si det,regner med at de blir drittlei av meg igjen nå MEN jeg må jo være inne ei uke,så da er det ingen som kan høre meg hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå