Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Var hos tannlegen i dag og jeg hadde hull i en tann (har ikke merka noe til det) fikk bedøvelse men det gjore alikevel litt vondt når han borra. Og nå synes jeg det faktisk gjør vondt. Altså hadde hull, men ikke vondt. Nå har han "fikset" hullet men nå gjør det vondt! Hva gjør jeg? dette kostet 1650,- Hvis jeg må ned igjen for å ta tannen om igjen eller noe må jeg da betale dette?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Helt normalt at det gjør vondt en stund etter behandlingen. Også normalt at hvite fyllinger gir plager i form av ising en lengre tid. Det er derimot vedig sjelden man kjenner selv at man har karies (dersom det ikke er et stort hull). Dersom han ikke hadde behandlet hullet, ville du sikkert ikke hatt vondt i dag, men tannen ville i værste fall være tapt på sikt (dersom du ikke hadde vært heldig og fått vondt først. Da måte du kanskje fått en rotfylling og evt en krone, som ville blitt mye dyrere).
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 betyr ikke u/t uten tekst da? Dvs at det ikke skal stå noe under overskiften
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Det er helt normalt at det gjør vondt etter at du har vært og borret hos tannlegen. Det er ikke tannlegens feil at du har vondt, og det gir deg ikke rett til å klage.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 Man kan da ikke skrive utenom tema her inne på anonym siden, der det ikke er en fast tema her inne. Så u/t er uten tekst.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 Det du kan gjøre, er å vente og se om smerten gir seg eller ikke. Om den ikke gir seg etter par dager, så ringer du og høre med dem om det er normalt. Om det ikke er normalt, og du må inn igjen, så skal du ikke trenge å betale for den timen. For da er det tannlegen som har gjort en feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå