koala Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Sitter her alene og synes synd på meg selv. Har hele svangerskapet innbilt meg at jeg kom til å føde før termin og det har blitt forsterket av masse kynnere, regelmessige modningsrier de siste to ukene, slimproppen som helt tydelig gikk fredag kveld (for 4 dager siden) mensmurring i mage rygg osv. Men her sitter jeg i siste timen av termindagen min og ingenting skjer! Første gang gikk jeg 7 dager over og andre gang 4 dager over så nå tredje gang hadde jeg virkelig trodd det skulle skjedd i hvertfall til termin. Jeg har ikke vært utålmodig i det hele tatt tidligere men kjenner at i kveld er jeg skuffet og lei meg. Ikke fordi jeg ikke kan vente med å holde ungen men fordi det er så slitsomt å "bare vente" og jo mer jeg tenker på det jo mer gruer jeg meg jo. Bedre om det bare kom i gang, eller forresten nå vil jeg ikke det heller, orker ikke føde og orker ikke vente mer heller. Og orker i hvertfall ikke noen oppmuntrende meldinger! Vil bare få syte litt, om noen flere føler for det så er det bare å henge seg på.
Emma27 Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Huff huff.. skal da ikke komme med noen oppmuntrende ord til deg når du bare ville syte litt. Får sikkert de samme følelsene jeg også når jeg sitter over termindato og lurer og venter. Men det er enda fire uker til. Lykke til når tiden din er inne:-)
Duddlidu Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Om jeg ikke skal komme med noen oppmuntrende ord, så slenger jeg meg likegjerne på med sytingen Jeg er ikke over termin, men 2 dager igjen. Mye vondt nedpress, kjennes ut som at babyen har tenkt til å sparke seg ut uten hjelp av rier eller noen ting. Vondt å sitte, vondt å gå, vondt å bøye seg osv osv. Har lyst til å bli ferdig, men ikke lyst til å føde, så vil ikke at det skal starte akkuratt nå heller. *svinger tryllestaven og prøver å trylle babyene våre ut uten fødsel eller mer ventetid*
Tone 77,Bergen,fødte 190909 Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Denne tråden må jeg bare hive meg på Nå er det vondt over alt, ingen søvn, kynnere, trykk, "graving", spørsmål- er du ikke ferdig snart, aaaaaaarrrrggggggggg 1 dag til termin, og føler ingenting i dag som tilsier at noe skal skje lykke til damer
koala Skrevet 2. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2009 Ja det hjelper faktisk å klage litt Merker at jeg er roligere i dag enn i natt, men med 5 timers søvn blir man jo litt trøtt så nå som alle er ute av huset skal jeg sove et par timer, blir deilig! Godt å se at det er flere som har det som meg i alle fall.
misscelia Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 tja ja, en skikkelig husvask og litt sex og en runde hopping i trappa blir det vel bra=) husk bringebærbad te
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå