Gå til innhold

Sprinkelsengbeskytter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette nødvendig den første tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikke om det er nødvendig, men jeg har ihvertfall kjøpt. Vil jo uansett få veldig brukt for det etter kort tid, så like greit å ha det med en gang syns nå jeg:-)

Skrevet

Selv bruker jeg ikke sprinkelseng helt i begynnelsen, så hos meg er det ikke nødvendig..

En sprinkelseng kan kanskje bli litt vel sto i begynnelsen.. Kan kanskje legge ei dyne rundt kantene i begynnelsen, sånn at det ikke blir så veldi åpent for ungen...

Siden de har hatt det ganske så trangt inni magen, er det det de liker best helt i begynnelsen og..

Skrevet

Synes det gjør senga mye mer lun og koselig. Så her har vi fått tak i det. Sist brukte vi en som bare gikk langs toppen av senga og litt ned langs sidene, denne gangen har vi fått tak i en som går rundt hele veien.

Skrevet

Jeg har også kjøpt sengebeskytter, og gleder meg masse til å gjøre det klart. Vi kommer til å bruke sprinkelsenga fra dag 1 hjemme, og bare pakke inn med tepper/dyner rundt :)

Skrevet

Man "trenger" jo egentlig ikke sprinkelsengbskytter før barnet begynner å bevege på seg i sengen, men det er klart at det gjør det mere lunt i sengen for babyen!

Skrevet

Jeg har kjøpt en sprinkelbeskytter og har tenkt å kjøpe en til. Tenker at det er lurt i forhold til babyen som kan putte hendene sine imellom sprinklene, samtidig som det blir lunere i senga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...