Nordland&hikketrollet=) Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Er dette nødvendig den første tiden?
Emma27 Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Veit ikke om det er nødvendig, men jeg har ihvertfall kjøpt. Vil jo uansett få veldig brukt for det etter kort tid, så like greit å ha det med en gang syns nå jeg:-)
Minaw Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Selv bruker jeg ikke sprinkelseng helt i begynnelsen, så hos meg er det ikke nødvendig.. En sprinkelseng kan kanskje bli litt vel sto i begynnelsen.. Kan kanskje legge ei dyne rundt kantene i begynnelsen, sånn at det ikke blir så veldi åpent for ungen... Siden de har hatt det ganske så trangt inni magen, er det det de liker best helt i begynnelsen og..
Mamma Mim Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Synes det gjør senga mye mer lun og koselig. Så her har vi fått tak i det. Sist brukte vi en som bare gikk langs toppen av senga og litt ned langs sidene, denne gangen har vi fått tak i en som går rundt hele veien.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Jeg har også kjøpt sengebeskytter, og gleder meg masse til å gjøre det klart. Vi kommer til å bruke sprinkelsenga fra dag 1 hjemme, og bare pakke inn med tepper/dyner rundt
barney Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Man "trenger" jo egentlig ikke sprinkelsengbskytter før barnet begynner å bevege på seg i sengen, men det er klart at det gjør det mere lunt i sengen for babyen!
:)novemberbarn:) Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 Jeg har kjøpt en sprinkelbeskytter og har tenkt å kjøpe en til. Tenker at det er lurt i forhold til babyen som kan putte hendene sine imellom sprinklene, samtidig som det blir lunere i senga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå