C_Haga Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Noen flere som har opplevd å få sprekke et blodkar under samleie? Etter samleie skulle jeg bare flytte på dyna, så kjente at jeg det var helt vått på dyna, og syntes dette var rart. Da jeg skrudde på lyset var hendene mine fulle av blod, det rant nedover beina og var en god i del senga. Jeg ble jo helt hysterisk og fryktet det verste. Var 15 uker på vei da dette skejdde. Kvelden endte på sykehuset, hvor legen fortalte jeg hadde sprukket et blodkar, men alt var heldigvis bra med babyen. Men det var forsatt en skremmende opplevelse. Håper jeg ikke opplever det flere ganger i løpet av svangerskapet
Januar Baby <3<3 Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 heisann ... Har ikke opplevd dette selv ... men vet om mangen som har ... kan tenke meg at man får PANIKK då jah .... Det hørtes no mye ut Men bra at alt var bra med barnet Masse lykke til videre med svangerskapet
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 opplevde dette i uke 25, skulle reise meg fra senga å der kom det masse blod på gulv å alt... ble jo sinsykt redd å ringte ambulanse siden samboer hadde drukket så han kunne ikke kjøre!! men alt var bra.. det var livmorhalsen som ikke tølte så mye.. lå på sykehuset et par netter for å se an at jeg ikke begynte å blø igjen. men alt gikk bra:-)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 opplevde det i uke 8, uke 14, og senere i uke 17.. er nå i uke 19, og håper det er nok med de to gangene.. enda man vet det er normalt nok å blø etter sexen, så er det ikke noe moro når det skjer.. to første gangene hadde jeg panikk, første gangen endte jeg på legevakta og dagen etter dro jeg til legen og forlanget ultralyd, så jeg kunne være sikker i saken.. den andre gangen ringte jeg legevakta, men endte med en rolig kveld med samboeren i stedenfor å stresse.. den siste gangen nå, så kontrolerte jeg selv at det bare kom ferskt blod, så da ringte jeg ingen steder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå