Gå til innhold

Prøver/gravid og trådløst nettverk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en ting... prøver dere å sitte med pcer med tråløst nettverk? Så det var en som hadde skrevet noe om det her en dag, at sambo nekter henne å bruke det pga fare for skade på foster?? Hmmm.... Hva tenker dere? Bør vi unngå det, eller er det ingen grunn ti bekymring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel her i huset har vi bare trådløst nettverk, og jeg bruker å sitte med pc i fanget el på armlene. men vet ikke hvor lurt det er da. da jeg var gravid brukte katten å legge seg under pc for å beskytte magen min. det gjør ho ikke nå, og ikke før jeg ble gravid. vet ikke hvor mye eg skal legge i det jeg.

Skrevet

Her i huset er det også bare trådløst nettverk, og jeg sitter som regel med pcen oppå magen i sofaen. Tror ikke jeg orker å tenke så mye øver det før en eentuell spire viser seg å vokse og gro inni meg. Man kan jo ikke være helt panisk heller :)

Lykke til foresten :)

Skrevet

Det var mulig jeg som skrev det. Tror ikke det har så mye å si som prøver:) Men er visstnok grådig mye stråling. Mannen er ikke den som bryr seg mest. Altså han gleder seg og alt det der, men han er..hmm..ganske mann? Har ikke ås mye meninger om alt mulig dill og tror han er glad jeg har bim;) Men der satt han ned foten gitt. Så når han først "mener" noe så for jeg respektere det.

har flere ledninger til boksen da og også lang, så kan ta med meg pc til sofa. Kan jo ha pc på magen i sofa jeg, selv om det står en kabel i på siden:) Tror ikke det er selve pc, men stråling fra trådløst. Mener jegg sist ble anbefalt å ikke ha pc så mye på magen på slutten, for blir jo veldig varmt under der. Og baby ligger jo nesten rett innunder huden.

Men skal sjekke opp det med stråling jeg. Tror ikke det er forska så mye på. Gubben jobber i bransjen så han har vel snappet opp noe da:)

Og er nok heller ikke krise med litt nå og da. Er vel mer om man konstant sitter i stråling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...