Gjest Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Klarer ikke å holde tritt, hverken på jobb eller hjemme.. Det er så mye som må gjøres - og døgnet har ikke nok timer. Plutselig er denne dagen over også, - og jeg har nesten bare sittet med småtteri - og skulle gjort en del stort.. Noen som kan stoppe tiden, så jeg får kommet meg ajour? Mister noen gode søvntimer pga stresset... jeg kommer til å være verdens mest utslitte og gråe brud! ¨ Nok klaging - alt bra med dere eller? Eller dere sover kanskje dere nå..
Gjest Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Nå må jeg få lov å syyte litt -- jeg har klart å bli syk. Forkjølet og vondt i hele kroppen... Det var det siste som manglet, var det ikke.... 17 dager igjen nå...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Klart man kan, du kan føre det opp på ønskelisten til bryllupet:-)) Så lurt å bli syk nå, så er du på ditt beste om 17 dager, eller er det 16 i dag kanskje? Frisk som en fisk skal du gifte deg på en vakker høstdag med flott sol og litt kjølig luft:-) Jeg klarer ikke å stoppe tiden, skulle ønske jeg kunne noen ganger. (særlig med tanke på hvor fort disse barna vokser) Her er alt, bortsett fra huset bra:-) Men vi klager ikke altså......næhæi.. Husk at vi må få litt oppdatering rett før og etter bryllupet.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Skjønner godt at du ønsker deg flere timer akkurat nå. Blitt syk og skal snart giftes! Men sats på de gode vibbene og at du blir pigg raskt igjen (kanskje du er litt sliten rett og slett og trenger litt ro og fred:). Er sikker på at den store dagen blir akkurat så stor som du drømmer om og at du kan puste lettet ut etterpå, med et smil om munnen:) God bedring!
Gjest Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Jeg har verdens heeeerligste kommende mann! - I dag har vi rett og slett halvert to-do-listen på EN kveld - og dette har vi gjort sammen.. ;o) Han kom hjem fra lederkonferansen i dag, og har sagt at nå er han er all mine til praktiske ting.. Super effektivt par er vi blitt! Og jammen har jeg fått en kopp deilig hjemmelaget te, et teppe rundt meg og PC'n på fanget, så jeg kan "urfe og slappe av" som han så fint kaller det.. Hi hi hi I helgen er det siste prøving av kjole - og tilpassing - og det gleder jeg meg til.. For jeg har jammen klart å gjøre kunststykket å gå ned nesten 10 cm rundt livet og 11 cm rundt brystpartiet siden jeg kjøpte kjolen... Hi hi hi, mon tro om sydamen får mer jobb enn hun hadde tenkt seg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Så flinke dere er!!! Flott at du har verdens herligste tilkommende som forstår hva his wife to be trenger akkurat nå Sånne menn vil kvinnsen ha! Nyt det og ta imot og kost på deg et ekstra stort glis hos sydamen da:) Knallbra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå