Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Kan man ha på olakjole eller passer ikke det? Det er en lys olakjole med stropper og som rekker til knærne. Må kanskje ha noe mer pyntete?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Min sønn konfirmeres om to helger,, vi skal ha selskapet hjemme. Hadde du ankommet konfirmasjonen i den kjolen du beskriver, hadde du vært hjertelig velkommen. For meg er stemningen og hyggelige gjester det viktigste! Pynt opp kjolen med noen smykker, så er du klar!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Oj, for et hyggelig svar ;-) Tusen takk for det! HI
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Mange pynter seg jo i bunad til konfirmasjon. Bruk en kjole som passer til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå