Gå til innhold

Haha... Ingen Gjenboere???


Anbefalte innlegg

Skrevet

På Finn's boligannonser står det under inkludert i leile: Ingen gjenboere. Mener de da seriøst at det ikke er spøkelser? Hadde jo vært greit det, men åssen i huleste kan de vite det da? Har de hatt et medium der til å sjekke? Jævlig kjipt om noen faktisk leier leiligheten fordi det ikke er spøkelser der, også var det bare noe de krysset av likosm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror heller det betyr at det ikke bor noen personer der, altså at leieboeren i kjellerleiligheten har flyttet ut og at huset er tomt. Men kjekt hvis de har kastet ut spøkelsene og ;)

Gjest Månefuglen +2imagen
Skrevet

Ingen gjenboere betyr at ingen har innsyn til leiligheten..

Skrevet

Syns jeg leste her inne for ikke lenge siden at det betydde av ingen naboer hadde innsyn..

Skrevet

Ja, det håper jeg egentlig... Hihi

 

HI

Skrevet

Ikke den skarpeste kniven i skuffen du kanskje!

Er vel ikke helt det gjenboer betyr...

Prøv å google det du!

Skrevet

Skulle akkurat til å foreslå det samme. Gjenboer er et veldig vanlig og ofte brukt uttrykk, HI.

Skrevet

Derfor jeg spør da 22.02...

 

Var ment litt spøkefullt kjære du.

Ikke godt å ikke ha humor!

 

HI

Skrevet

At ingen av naboene har innsyn? Merkelig bruk av ordet gjenboere.. Men da lærte hvertfall jeg noe nytt (selv om jeg ikke er trådstarter) :)

Skrevet

Jeg trodde inntil nylig at "ingen gjenboere" betydde at man ikke fikk flytte tilbake om man hadde bodd der før, og skjønte ikke helt greia med hele opplegget :P

Skrevet

Æ har aldri hørt uttrykket før, men hadde æ sett det, så hadde nok æ også tippa som du. Som i gjenganger! :) Så du e ikkje den einaste ;)

Skrevet

Forskjell på gjenboere og gjenferd, ja ;oD

Skrevet

Ha, ha, ha, kanskje lurt å sette seg inn i hva faste uttrykk betyr før man legger ut sin uvitenhet på nett ;D

Skrevet

Tror de har plikt å opplyse om det hvis det spøker. Men i ditt tilfelle vet du jo at det ikke betyr det, da.

Har bodd to steder der det spøkte, og venninnen min har vært på en hytte som var hjemsøkt. Så det skjer jo.

Greit å vite om det før man kjøper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...