Gå til innhold

¨Hemmlig venn runde??


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som vil bli med på hemmlig venn ??Skriv under her,hva dere heter,og hva dere ønsker dere,,.Jeg må ha 2 jenter som kan hjelpe meg med å organisere....Noen som stiller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei;) jeg vill gjerne være med. aldrig gjort dette før så trur ikke jeg skal være en "hoved" person. men er gjerne med på det:)

 

heter Mailinn og ønsker meg"pynteting" :)

 

 

vis dere vill infomere og oppdatere så hadde det vært fint. som sagt. aldrig gjort dette før..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mailinn...

 

Koslig at du ville bli med på hemmlig venn runde..

 

Ska prøve å forklare hva det går ut på osv,men skulle hatt 1-2 frivillige ....Noen som stiller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne,tok å kopierte den opp.,Håper det er grei at jeg tyvlåner denne,takk..

 

 

Hemmelig venn er altså:

Ein melder seg på til den som er ansvarlig for runden (vi byttar på dette) via mail eller BiM-post. Du må sende nick, namn og adresse til den ansvarlige, og så vil du få utdelt ein hemmelig ven. Denne venen er ikkje den same som sender pakke til deg.

 

Så er det viktig å presentere seg på presentasjonstråden. Her skriv du litt om deg sjølv og hobbyane dine foreksempel, slik at den som har DEG som hemmelig ven kan finne noko lurt å sende. I tillegg bør du legge ut noko informasjon som gjer at din hemmelige ven kan prøve å gjette kven du er. Du skal nemleg legge ved eit lite kort/brev i pakken med nokre hint om deg sjølv, slik at din hemmelige ven kan prøve å finne ut kven som har sendt pakke.

 

Når du har fått tildelt hemmelig ven lagar du så i stand ei lita overrasking som du sender i posten. Det er inga begrensing på kva du kan sende, eller kor mykje du skal investere - det viktigaste er at du sender noko som er kjekt å få :)

 

I løpet av runden vil du få tilsendt ein pakke frå ein som har DEG som hemmelig ven, og via hint eller tips i pakken kan du prøve å gjette kven den hemmelige venen er. Når runden er over kjem avsløringa, slik at ein får vite kven som har vore hemmelig ven til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...