cherry coke Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Som i å ha sex. Synes det høres så pompøst og kvalm ut..:// Flere som meg? Eller er det andre "vanlige" ord som du har problemer med?=)
Gjest Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 hehe.. HELT enig med deg.. passer ikke i det hele tatt for meg! hehe
Gjest Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 hadde jeg sagt til Morten at jeg ville elske så hadde han ledd seg ihel,og samme hadde jeg
Den heldige eier av ett barn Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Her puler vi bare.
Den Blå Engel Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Jeg ville nok ha syntes det hørtes idiotisk ut dersom en norsk mann sa det. Men jeg er sammen med en utlending, og han bruker bare det ordet. Det blir faktisk helt annerledes når han sier det, ikke pompøst på samme måte. Ordet "pule" har jeg skikkelig problemer med. Det er stygt. Ser for meg noe som skjer i en møkkete seng i fylla. "Knulle" er greit nok, men "ha sex" er egentlig det greieste.
Marsipan❤grisen Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Hehe, du får sagt det du Den heldige eier av ett barn ;-) Men pule er ordet jeg bruker også. Elske blir litt for "ordentlig" for meg.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 Klarer ikke det ordet når det gjelder sex...Skal vi elske?Vræl!Det er ord mine foreldre bruker. For meg er det avtenning nr en:-)
Libido- Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 haha! Bruker det aldri. Her i huset har vi sex! =) Å elske ser jeg for meg som noe veldig kjedelig og klissete.. =P
Himmel og hav Skrevet 1. september 2009 #9 Skrevet 1. september 2009 Her bruker vi litt av hvert: Å elske er langsomt, ømt og med mye kjærtegn og tid. Å knulle er rått, fort og heftig. Pule slutta vi med da tenåra ga seg. Ha sex er det uttrykket jeg bruker for å snakke om det med ungdommene eller få dem til å slutte å mase om hva vi skal eller hva vi snakker om. "Det handler om sexlivet vårt, vil du vite mer?" er en bankers måte å få sendt nysgjerrige tenåringer ut av rommet på ;-)
Brugda Skrevet 2. september 2009 #10 Skrevet 2. september 2009 Hahaha, nei da hadde jeg ledd meg skakk og ihvertfall ikke blitt særlig tent ;p Elske, liksom.. nei.. Her sier vi (jeg) pule eller ha sex.. Han setter egentlig aldri ord på "det", når jeg tenker meg om..
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 2. september 2009 #11 Skrevet 2. september 2009 Ehm.. nei! "skal vi elske på sofa'n elskling" :D:D Hahahah blir bare helt feil. Her har vi sex. Eller knuller/puler som mannen gjerne sier..
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. september 2009 #12 Skrevet 2. september 2009 Jeg har mer problemer med ordet "pule." Det gjorde jeg med knullekompisene mine, ikke med mannen i mitt liv. Når det er sagt, så brukes ordet "elske" aldri her heller, ihvertfall ikke på ramme alvor
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 2. september 2009 #13 Skrevet 2. september 2009 Jeg har problemer med ordene elske, elskov, samleie og pule. Pule blir jeg helt matt av. Heldigvis nevnes ordene sjelden.. Vi sier liksom ikke "Skal vi gå å pule" her i huset;)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 2. september 2009 #14 Skrevet 2. september 2009 Her har vi sex også. Liker ikke ordet knulle eller pule heller jeg da. Litt for fjortiss. Elske, elskov, samleie syns jeg blir for rart å si.
Hikken Skrevet 2. september 2009 #15 Skrevet 2. september 2009 *grøss* Elske er ekkelt.. Vi puler eller har sex vi.
Gjest Skrevet 2. september 2009 #16 Skrevet 2. september 2009 Enig med deg. "Elske" er en følelse man har for andre ... ikke noe man gjør.
Silja FullFres McQueen Skrevet 2. september 2009 #17 Skrevet 2. september 2009 Er det bare jeg som ikke takler ordet "knulle" da? Haha, det er jo skikkelig fælt!
Silja FullFres McQueen Skrevet 2. september 2009 #18 Skrevet 2. september 2009 Forresten sier vi ikke "elske" her i hus heller.. Vi sier "pule".. Høhø.. ;P
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 2. september 2009 #19 Skrevet 2. september 2009 Her i huset puler vi, eller har sex. Knulle, er så utrolig stygt! Sier ALDRI det. Elske sier jeg TIL mannen min. Bruker det ikke som et verb..
cherry coke Skrevet 2. september 2009 Forfatter #20 Skrevet 2. september 2009 Liker ikke knulle eller pule heller jeg..sex er bra=)
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 2. september 2009 #21 Skrevet 2. september 2009 tror jeg hadde begynt å fnise om en mann hadde sagt elske hehe her går det i knulle eller sex
Pirkeanonym Skrevet 2. september 2009 #22 Skrevet 2. september 2009 Helt enig. Klarer ikke å bruke ordet elske. Pule kan jeg si til mannen min, men jeg blir helt satt ut om venninner forteller at de har "pult". Vet ikke helt om det er ordet pule eller det faktum at jeg nettopp har fått vite at venninna har pult, jeg reagerer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå