Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Har en vorte/føflekk aktig nedentil, på innsiden av rompa nesten, v vagina-åpningen omtrent, den står litt ut, og har blitt større de siste mnd. Hadde den når jeg var på en GU kontroll, men spurte ikke om den, og siden ingenting ble nevnt regnet jeg med det ikke var uvanlig. Men siden det har den vokst, og nå har den sprukket opp litt og blødd bittebitte litt, svir litt nå... Har time til legen neste uke, men ble veldig bekymret plutselig. Hva kan det være da??????
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Er ikke kjønnsvorter hvis den er farget. Jeg hadde fått den undersøkt med lege - en skal være obs på føflekker som forandrer seg. Det er fort gjort å få den fjernet.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 tviler sterkt på det er kjønnsvorter, vil ikke tro det bare er en eneste da... men gruer meg sånn til legetimen!!!!!!!!!!! HI
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Skjønner den:) Men du må bare bestille og få det ut av verden.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Dytt! ¨ Ingen som har peiling og aner hva det kan være, eller opplevd lignende??
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 Mulig det er fibrom? Eller stilkvorter som noen kaller de. Hvis du googler det så finner du info og sikkert noen bilder, Har en selv nedentil, er helt ufarlig! Men sjekk med legen din for sikkerhets skyld!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #9 Skrevet 2. september 2009 Hadde ei sånn jeg også. Lenge, kanskje 1-1,5 år. Husker at jeg plagdes litt av den, når jeg vaska meg og kom borti tenkte jeg æsj. Under sex kunne jeg i blant ønske at den ikke var der. Mannen min synest det var helt greit, men forstod meg. Ønskte egentlig å fjerne den før fødsel. Man vil jo ha kontroll på alt. Husker jeg epilerte leggene og lårenen til den store gullmedalje På 6-ukers kontrollen spurte jeg legen. Hun mente den var ufarlig, men enkel å fjerne. Fikk henvisning til en hudlege med driftstilskudd. Fikk time raskt. Han brant den bort Digg å ha den ute av verden. Mitt råd er å gå til legen, kvitt deg med den om den plager deg. Hudleger sender også alltid inn slike ting til analyse, og sannsynligvis hører du ikke noe mer - ergo var det ikke noe farlig i den Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå