3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Synes det virker litt tungt og uhåndterlig i forhold til f.eks Maxi Cosi-setet. Vil gjerne høre fra dere med erfaringer med dette setet:)
Ladybug~N&E Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 jepp, det er litt tungt. og litt i største laget. ikke så nett som andre seter. men det er solid, sikkert, veldig bra sidebeskyttelse, har god plass og babyen min satt veldig godt i det. helt frem til han var nesten året. ( det så ihvertfall sånn ut!) setet kom ut best i test på sikkerhet. (08) jeg kommer til å bruke samme sete til nestemann. setebruken utenfor bilen var i vårt tilfelle minimal. til og fra bilen. i butikken så bar vi setet med oss og satte det i en handlevogn. ellers så brukte vi bare vogn utenfor bilen. for meg så er en bilstol en bilstol;) så her spilte det veldig liten rolle om setet var litt uhånterlig. det sto for det meste i bilen;)
~Fru R~ Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Enig med innlegget over. Vi var veldig fornøyde med dette setet og kommer til å bruke det denne gangen også.
mossik,en med tut og to jenter Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Hadde maxi cosi til nr 1, og byttet til Acta med nr to og er super fornøyd. Skal bruke det denne gangen også. Ja litt tyngere, men bedre festeanordninger, og lillegutt satt veldig godt i det. Bedre støtte for nakken følte jeg også at det er.
monika 3+1 i magen:) Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 jeg synes det er stort og tungt. ikke lett å bære på! dessuten synes jeg selene ar litt korte.. Meeeeeen, babyen satt godt! og det kan brukes leenge. blir liksom ikke så veldig trangt, (siden det er så stort)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå