Gå til innhold

blir så sliten av tanken =/

Anbefalte innlegg

Skrevet

dumme dumme lille meg ble fristet av en 40 åring før jul =(

desverre endte det opp med at han psyket meg ned og jeg ble ganske syk av han =/

det gode er at jeg møtte værdens beste type rundt nyttår :D

problemet er at sist gang jeg lå med denne 40 åringen var den 23. desember og med han jeg er sammen med nå lå jeg sammen med første gang den 26 desember....

og denne eldre mannen har greid å funne ut at jeg er gravid og skal kreve farskapstest, noe som gjorde meg urolig...

hadde liksom gått hele svangerskapet og tenkt at det var typen min sin onge.... blir så sliten av å gå rundt å tenke på dette

er i uke 36 nå... og vil jo så gjærne slappe av og nyte den siste tiden med barnet...

hvordan kan jeg finne ut når barnet ble laget???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj.. Nei det var jo ikke mange dagene mellom. Brukte dere noen form for prevensjon noen av gangene?

Tror det eneste dere kan gjøre er og vente til barnet er født og ta en dna test. Det er såpass liten tid mellom at begge kan vel være faren..

Vet kjæresten din om han andre? Du burde kanskje informere om du ikke har gjort det.

Skrevet

nei desverre... fikk beskjed om at jeg kom til å slite med å bli gravid, så dumme meg tenkte at det ikke var så nøye =/

ifølge terminkalk er barnet laget rundt den 10. januar... kan jeg stole på disse kalkulatorne?

han jeg er sammen med nå vet det.. og mener jeg trenger å snakke med noen som dette.. for jeg blir deprimert og greier ikke å bli ''glad'' i barnet enda... er helt forferdelig å si... men det er det som er sant =/

vil bare vite 100% nårti barnet ble laget...

kan man ikke regne det ut fra når man har termin??? har termin 1 oktober..

kan noen være så snill å hjelpe meg!!!?!

Skrevet

Når var første dag i din siste mens, da?

Skrevet

Unnfanget 7. januar, om terminen er korrekt. Så mye som to-tre uker terminavvik er nok relativt sjelden.

Skrevet

tusen takk for svarene :D

det hjelper å høre andre og sier det :)

Skrevet

Har du fastslått termin ut fra ultralyd, og/eller mens? Bra hvis du har oversikt over siste mens, i tillegg til ultralydterminen.

Hvis du er temmelig sikker på at terminen er riktig (tenker hvis du vet når du hadde mens sist, så blir det enda sikrere), så er det som nevnt liten sjanse for at det er 40-åringen.

Si fra at dere ønsker en dna-test etter at barnet er født, så får dere ro i sjelen med en gang. Jeg er rimelig sikker på at det er din nye type som er pappaen. Tenk positive tanker nå, uansett er det en liten baby som du vil bli glad i!

Skrevet

Tid hadde du første dag i siste mens? Og hvor lang syklus har du?

Skrevet

Helt på siden, men du venter altså barn med en fyr som du hadde kjent en uke eller to før du ble gravid. Da forutser jeg mer omfangsrike problemer enn hvem som i førsteomgang viser seg å være far.

Skrevet

Og sånne svar trenger hun ikke. Hun vet dette. Ok?

Skrevet

Uansett er det jo DITT barn, og du vil garantert bli glad i det:)

Og om typen din ikke skulle være biologisk far, så vil han kunne stille opp som en farsfigur helt fra begynnelsen.

Men i følge det du skriver så høres det nærmest umulig ut at denne 40-åringen kan være faren. Hvis du snakker med en lege så vil du helt sikkert få samme svar! Kan du ikke gjøre det, sånn at du kan få ro til å nyte resten av graviditeten?

Og så tar dere DNA snarest etter fødselen slik at dere kan glemme dette for godt:)

Lykke til, ønsker deg alt godt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...