Gå til innhold

Hvor mye kynnere er det ok å ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 30+2 i dag. Kynnerne har tatt seg opp en del de siste dagene. Har ganske mange i løpet av en dag. Kjenner det strammer skikkelig av og til, men er ikke vondt.

Hvor mye kynnere er det ok å ha før jeg bør ta meg en tur til legen?

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Så lenge de ikke er vonde eller regelmessige kan du bare slappe av. Å slappe av hjelper :-)

Skrevet

Jeg ble 50% sykmeldt i uke 29 og ut svangerskapet pga mye kynnere. Kunne godt gå mesteparten av dagen med knallhard mage. Fikk kynnere når jeg reiste meg fra sittende til stående stilling, når jeg gikk og til og med når jeg bare stod helt i ro på jobb. Dette mente jordmor var i overkant mye og fikk ordnet sykmelding til meg.

Skrevet

Hvor mye kynnere man kan ha vaarierer. jeg er en person som berre har kynnere, hadde masse i begge svangerskapene. Jeg har til tider over 100 dagen, noe som er ekstremt mye. Nå teller jeg ikke lenger, noen dager går jeg nesten konstant med en hard ball.

Skrevet

Henger meg på Tryne her. Har hatt kynnere siden mai. De kom etter en dag på jobben da jeg bar mye og tungt og jeg har ikke blitt kvitt dem.

Tvertjeg reiser meg fra en stol så bygger de seg opp. Og varer helt til jeg har ligget nedpå litt.

Pga morkake foran åpningen blei jeg 100 prosent SM.

Har termin om 4 dager og vært innlagt et par ganger siste uken da kynnerne kom regelmessig. Var veldig harde og jeg slitermed å skille de fra rier (har også konstant verking i ryggen nå)

CTG viser kynnere nå hvert 5.minutt. De bygger seg opp som fine fjelltopper selv omjeg bareligger rolig i sengen.

Har også hatt skikkelig nedpress i noen runder, så nå jåper jeg det tiltar til smerter snart så jeg kan få hilse på denne lille babissen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...