Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Er det sånn? Vi har en rimelig aktiv treåring, hun har vært slik siden babystadiet, hele tiden krever oppmerksomhet, sov dårlig osv. Andremann er så rolig og lite krevende, bare koser meg med han. Henger det sammen med hvordan de blir etterhvert tro? Hadde vært deilig hvis han blir litt roligere.
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Storesøster var veldig rolig når hun var liten. Kunne ligge lenge alene bare å kikke og leke med seg selv. Nå er hun 4 år og høyt og lavt og tester grenser. Oppe før fuglene fiser og vekker alle mann med å sitte på do og skrike at hun har bæsja! Hun hopper i sofaen og herjer og gaper. Så her stemmer det ikke. Snakker jo til henne, men hun har sukker i blodet det er sikkert!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Hehehe....stemmer med min. Da han var baby, så var han som førstemannen din, hi. Lå aldri alene over langt tid, måtte ha oppmerksomhet hele tiden. Sov kjempe dårlig, fordi han liker å leke i senga. Ligger han i senga mi, så er det ikke håp å få sove. Han var en levende karusell om natten. Vekket meg med å sitte på ansiktet mitt, hehe. Uff...disse minnene. Nå er han like gira. Vet ikke hvor han har energien sin fra. Vi dro på en laang skogstur på søndag. Kjempe fint vær. Vi gikk i 3 timer uten pause. Han gikk her og der, fant seg en pinne som han lekte var sverd. Og likevel da vi kom hjem, så var han fremdeles gira.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå