Gå til innhold

Har spist taco ikveld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det var det jeg gjorde kvelden før jeg fødte førstemann. Med HOT saus og masse hvitløk. Så nå håper jeg jo på at riene begynner i natt:)

Hehe, må jo sies at forrige gang var jeg 10 dager på overtid og nå har jeg 13 dager til termin, så det skal vel mye til.

Men HÅPER!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He eh det har jeg og akkuret gjordt, så håper på resultat. Jeg har 7 dager til termin=)

Lykke til!!!!

Skrevet

Takk og lykke til du også:)

Skrevet

Åååå, nå fikk jeg lyst på Taco! Hvis det funker på dere, så blir det Taco middag her i gården også ;) 14 dager igjen, slimproppen gikk i dag 2 cm åpning, er jo lov å håpe at noe skjer før tiden!

Skrevet

Ja,da kan det jo godt skje litt før tiden. Jeg skal til JM torsdag, håper hun sjekker meg da.

Skrevet

Hehe:P

Det er verdt ett forsøk,også er det jo godt å da;-)

Skrevet

Det er jo derofr egentlig vi hadde det. Menjeg husker jo veldig godt at det var det vi spiste før jeg fødte førstemann, og et kjerringråd sier jo at sterk mat skal kunne sette fødselen igang:)

Skrevet

vel..hehe... spiste selv sterk rullekebab med hvitløk bare noen timer før vannet mitt gikk;) når jeg la meg sparket gutten min så hardt at vannet gikk, og da var vi igang;) er overbevist om at kebaben gjorde utslaget...for kroppen min hadde null tegn til modning på siste kontrollen, og hadde ikke rier og så og si ingen åpning når vi kom på sykehuset...

så den mat-kveldskosen gjorde nok utslaget her...

*tvitvi* ;)

Skrevet

og det var forresten 12 dager før terminen..

Skrevet

Oi!!

Nå håper jeg enda mer på at det skal virke med tacoen:)

Skrevet

NEI, her sitter jeg nok like gravid som igår:) Men gjett om jeg har drømt i natt, masse rier og en mann som jeg ikke fikk tak i. Hihi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...