Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Er det noen som kan gi meg et svar? Jeg skulle hatt mensen for over en uke siden, jeg tok en test igår som var negativ. Men har nå i over et halvt år hatt ubeskyttet samleie, leste noe om at det var større og større sjangse for hver mnd som gikk.. Jeg har veldig mye humørsvingninger, jeg blir sint for ingenting og kan plutselig bare begynne å gråte uten å ha noen grunn. Jeg er kvalm å går rundt å brekker meg hele tiden, er sliten og trøtt hele tiden, er normalt jeg som legger meg senest av alle men er nå i seng først. Jeg reagerer på forskjellige lukter noe jeg aldri har gjort før.. Kan jeg være gravid? jeg er ca 4 til 6 uker på vei hvis jeg skulle vært gravid. Kan det være jeg bare er vanlig syk? Blir veldig glad for svar
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Glemte forresten å skrive at jeg er svimmel, føler jeg skal gå i bakken når som helst...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Det høres ut som du er gravid ja. Hos enkelte kan det ta litt tid før man får positiv test. vent et par dager og prøv igjen... lykke til
Gjest ->>- Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Det er ikke spesielt sannsynlig at du er gravid om du tester negativt en uke etter forventet mens, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå